Hur ska jag kunna snacka om sex och behov?
Sex är otroligt viktigt för mig som person, minst lika viktigt som att äta eller sova. Min fru tycker inte på samma vis och jag känner ofta att jag vill förklara för henne hur mycket det betyder för mig. Vi kan snacka om allt mellan himmel och jord men när det kommer till sex får jag höra att det är det ända jag snackar om. Att hon inte hinner få sin chans att komma till mig, jag vet att skulle hon komma till mig när det var tid för sex enligt hennes tycke, så skulle vi ha sex en eller två gånger i månaden. Som det är nu har vi kanske sex två gånger i veckan vilket jag tycker är en lagom nivå.
Hon tar aldrig på mig, har jag lite problem med att jag inte är 100% hård så vaken smeker eller suger hon och börjar jag snacka med henne får jag höra att, måste du snacka om sex nu igen. Som person skulle jag aldrig kunna sluta att visa närhet och attraktion till henne så länge vi är ett par.
Nu har det börjat florera rykten om att hon har en annan, vilket jag har svårt att tro och ser det som just rykten. För att komplicera det hela ytterligare så står jag med ena foten i Aspergerträsket (har inte diagnosen själv men mina barn har det och jag ser ju tydligt vilken fabrik de kommer ifrån) så förmågan att ljuga eller se en lögn är ganska begränsad för mig som person. Det är raka och tydliga rör som gäller.
Hur ska jag kunna snacka med henne om sex så mycket som jag känner att jag behöver snacka om det? Det rör sig om kanske ett samtal i veckan och en kort grej då jag känner att det är lika viktigt som luft eller vatten för mig. Men jag försöker att inte ta upp det oftare än så utan är det något som kommer upp mellan samtalen försöker jag spara det till nästa vecka. Skulle det vara så att hon mot all förmodan är otrogen kommer jag klart bli ledsen men ser att det finns större problem i relationen än så då hon inte tar på mig eller t.ex ger oralsex. Jag gör allt jag kan för henne. Hon är en underbar kvinna och jag ser henne som min livskamrat men just när det kommer till sexet eller att snacka om det funkar det inte så bra. Jag är kanske lite stel som person både i och utanför sängen men försöker verkligen aldrig ta ett liv med henne för givet. Vi delar på allt i vardagen och hon får ofta komplimanger och andra uppskattningar i sin vardag som bekräftelse på min kärlek och attraktion till henne.
Nu över midsommar var vi iväg till vänner och jag sa diskret till henne ett par gånger under dagarna vi var där hur sugen jag var på henne. Igår på väg hem på tåget satt vi och små egga varandra och när vi kom hem gick jag in för att duscha av mig lite snabbt. Efter det var det inte tala om sex utan hon skulle glo på en film så allt blev satt på halt under tre - fyra timmar, vilket i sig höll på att göra mig galen. När vi väl satte igång kom hon på ett par minuter och jag som varit kåt under en längre tid behövde inte mycket längre tid. När jag tar upp det hela får jag ungefär som svar att jag ska vara glad att jag får något. Nu vet jag att det dröjer innan nästa gång även om jag innerligt önskar att vi fick lite (längre) tid med varandra idag för passion och intimitet.
Det sägs att man inte kan ändra på andra utan bara på sig själv men jag känner att jag redan ändrat på så mycket av mig själv för hennes skulle att ska jag fortsätta så plockar jag bort mitt innersta väsen. En man som behöver erotik och passion för att vara go och glad. Det sista jag vill här i livet är att bli en sur och bitter gubbe vilket jag känner mig som varje gång jag inte får leva ut.