• Anonym (hmm)

min kille har för stor =(

trodde aldrig jag skulle skriva ett sånt inlägg här men min kille har för stor snopp =(...och jag har ganska litet hål där nere så vi är inget bra kombo direkt. jag får alltid ont flera dagar efteråt, och nu när vi har sex dagligen så gör det typ ont konstant. det gör inte så ont under själva sexet utan efteråt. det är ganska jobbigt då jag knappt kan sitta på en hård stol. vet inte om det är någon som har tips på vad för ställningar vi ska köra som är "skonsamma" mot mig? eller något annat tips??? =( 

• Svar på tråden min kille har för stor =(
  • Anonym (1)

Jag hade samma problem med ett ex och vi gjorde så att vi drog på den med en osthyvel och skalade bort översta lagret, sen när det hade läkt upprepade vi tills den var i lagom storlek.
    Nej så gjorde vi inte. Vi använde mycket glidmedel. Men helt optimalt blev det aldrig.

• Anonym (xx)

Glidmedel och åter glidmedel.
    Att du slappnar av.
    Inga hårda eller snabba tag i början.

Ju mer ni har sex desto mer kommer du att töjas ut. Min sambo var för stor både i längd och grovlek när vi träffades, nu passar vi ihop prefekt.  

• Anonym (1)
    Anonym (xx) skrev 2013-06-23 17:56:39 följande:
    Glidmedel och åter glidmedel.
    Att du slappnar av.
    Inga hårda eller snabba tag i början.

Ju mer ni har sex desto mer kommer du att töjas ut. Min sambo var för stor både i längd och grovlek när vi träffades, nu passar vi ihop prefekt.  
    Fast är det inte en myt att man tänjs ut? Det stod i en tråd för vara några dagar sen där ts förargade sig över att unga killar tror detta.
    Jag har aldrig märkt av det heller att jag blivit större permanent efter att ha hat något stort i mig.
  • Anonym (xx)
    Anonym (1) skrev 2013-06-23 17:59:06 följande:
    Fast är det inte en myt att man tänjs ut? Det stod i en tråd för vara några dagar sen där ts förargade sig över att unga killar tror detta.
    Jag har aldrig märkt av det heller att jag blivit större permanent efter att ha hat något stort i mig.
    Man blir inget permanent, det där går ju åt båda hållen. Är man något större än killen och kör lite knipövningar under sexet så blir man tajtare.
    Det är ju en muskel och det är bara att träna den.

Är det en myt så vete fan vad som har hänt med mig genom alla mina partners. Jag kanske då är ett undantag?
  • Anonym (lugnt)

Är de bara han som är överst? de kanske är bättre att ni har glidmedel och att du sitter överst så att du får bestämma hur högt tempot är och så att de inte blir för hårda juckningar, för han försöker troligtvis få in hela penisen, en kvinna brukar vara ca 10-15cm djup och hans är 20cm lång å försöker få in hela så kan jag förstå att du får ont efteråt. Men har du pratat med honom om att du får ont efteråt? för de är jätteviktigt att du gör de så att han lugnar ner sig för du kommer ju annars inte att stå ut i längden om de fortsätter så här, har du läst om vestibulit           http://www.1177.se/Gotland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Ytlig-smarta-vid-samlag--vestibulit-/

"Om man har vestibulit gör det ont i slidöppningen när man har samlag. Nerver i slemhinnorna runt öppningen har blivit överkänsliga, och bara en lätt beröring kan göra ont.

Det är inte helt klarlagt varför man får vestibulit, men det finns teorier om att till exempel upprepad behandling av svampinfektioner, p-pilleranvändning och att man har sex fast man inte har lust och stress bidrar till besvären. Om man inte behandlar vestibulit kan man på lång sikt få problem i ett allt större område, och det kan göra ont att använda trånga trosor eller byxor."

• Anonym (hmm)

hoppas det töjs ut då för det är ganska jobbigt. det är lite svårt att få killar förstå att det inte alltid är så bra med en enorm penis...

nej jag tycker inte att han är överst hela tiden, men det är sjukt svårt styra med den så jag brukar ge upp ganska snabbt. ang vestibulit så tycker jag inte att smärtan stämmer in på mig, eller menar du att jag kan få det om vi fortsätter så här?

• Anonym (lugnt)
    Anonym (hmm) skrev 2013-06-23 21:18:10 följande:
    hoppas det töjs ut då för det är ganska jobbigt. det är lite svårt att få killar förstå att det inte alltid är så bra med en enorm penis...

nej jag tycker inte att han är överst hela tiden, men det är sjukt svårt styra med den så jag brukar ge upp ganska snabbt. ang vestibulit så tycker jag inte att smärtan stämmer in på mig, eller menar du att jag kan få det om vi fortsätter så här?
    Tänkte att de kan finnas en risk att få de om du får ont varje gång, alltid bra att ha de i baktanken. 

Men om du har svårt att säga de direkt till han eller att han har svårt att lyssna så kan du alltid skriva ett brev, sms eller ett meddelande på tex facebook så att han kan läsa igenom å förhoppningsvis förstå hur du upplever de så att han tar de mer lugnt
Svar på tråden min kille har för stor =(