• Alex771977

Ang Facebookgrupp

För er som kanske inte sett så startade jag en Facebookgrupp som heter förädrargruppen123. Som riktar sig till ensamma föräldrar, det är ganska lugnt för tillfället, men håller på att försöka få dit fler folk. Vore riktigt skoj om vi blev några, sen om intresset finns så kan man alltid ordna div aktiviteter för både barn och vuxna. Ena gången med barn och även någon gång utan barn. Då man bara kan träffas och ha kul. Det visar sig, men fokus är som sagt på barnen självklart. Finns det någon som vill med så är det bara att gå med.

• Svar på tråden Ang Facebookgrupp
  • Alex771977

Nä inte helt säker på vad eller varför folk inte hittar den. Har du provat föräldrargruppen123 utan mellanslag. Jag gjorde sluten för att bara gruppmedlemmar osv skulle se och kunna skriva osv. Vet inte om det beror på det. Men prova som sagt utan mellanslag. Hittar du den inte då så får jag kolla upp det. I värsta fall så behöver jag mailadressen för att kunna bjuda in. Men prova först igen. Men OM det är ok så pm.a mig din mailadress och självklart inte här på sidan. Ha det och kul att du vill med.

• LCD1978

Hallojs, startar en grupp på FB för se som vill lära känna andra ensamstående föräldrar...

Där vi kan prata om väder och vind

Ensamföräldrar heter den!

Det är en stängd grupp för dem som är medlemmar, så allt som delas där är privat.

Kram!

Svar på tråden Ang Facebookgrupp