• Anonym (Arvid)

    Vi älskar varandra, men hon träffar en annan!!

    Hej jag är en kille pår 42 år,, , ska försöka förklara så kort de bara går,, , För ett år sen så träffade jag av en ren slump en tjej som är  38 år,,, , de va som meningen att vi skulle träffas  förutbestämt,, , , vi vart snabbt ett par,, ,, men våra olikheter och hennes lätta adhd gjorde att jag fick kalla fötter efter 2 månader,,, , , hon är väldigt på,, , o ville mer eller mindre att vi skulle flytta ihop direkt,, våra barn bråkade mycket me varandra osså,,då,,,, , ,iallafall så träffades vi ändå,, , men lite mera på mina villkor,, inte så tajt,  , men allt var som vanligt igen,, o barnen börja gilla varandra,,, , men ibland är hon så intensiv och kväver mig,,,sen vart vi ett par igen,, efter mycket gråt o tjat från mig,,, , , , vi är jämt tilsammans, o hörs av hela tiden,, , , efter ett halvår igen, så börjar jag få kalla fötter igen,,, , , och ett felskickat sms  från mig,, gjorde slut på det igen,,, , meen som vanligt så träffas vi hela tiden, o kan inte hålla oss från varandra,,,, , , sen går de några månader igen,, o jag tycker vi har det bra,, , , då gör hon slut med mig och säger att hon har en nätdejt  som hon ska träffa inom några dagar., hon ville slå in en kil mellan oss sa hon,,, , , ,.,, blir ju helt knäckt,, , iallafall nätdejten är 45 mil från vår stad,, o dom träffas ibland,, o där emellan så träffar hon mig,, allt är som vanligt egentligen,, , men utan sex då,,,, , , , vilket är hur drygt som helst,  , vi har magiskt bra sex,,, , , vi undviker att prata om nätdejten när vi är tillsammans,,,, , , o hon vill ju vara vän me mig nu, vi har blivit varandra bästa vänner också under den här tiden, , o ha mig kvar i sitt, liv,, , jag älskar henne och har kommit på så många saker , nu som vi gjort fel,,, , om vi bägge kunde ta några kliv och prata mera med varandra så vet jag att vi skulle kunna få det hur bra som helst,,,, svårt att förklara , , men våran kemi, ,är helt synkad, o de slår gnistor om oss,,, , vi kan prata hur länge som helst , o älskar att vara i varandras närhet,,,, , men har olika syn på hur ett förhållande ska se ut,,, , hon är mycket för VI tänket,, o man ska mer eller mindre sitta ihop,,,, , jag är mera fri,, o vill ha mitt eget liv också,,, , men de där måste ju gå att lösa,, med en terapeut eller, nåt,,älskar man varandra så får man ge lite uppoffringar,, , , ,,,, , , iallafal,, nu på slutet här så har jag börjat ställa lite krav,, o sagt att jag fixar inte det här,, att bara vara vän med dig,,, , o sen helt plötsligt så ska hon iväg till honom i helgen,,, , och vi har haft kontakt förbud,, som vi bägge har brutit,,, , hon bröt ihop hemma hos honom en gång o skrev att hon saknade mig så,,,, , , , hon fixar inte att vara utan , mig,, , men vågar inte ge mig en chans, till,, o är rädd för mina kalla fötter säger hon,,,,, , , härom dan hade vi haft ett brejk igen på 5 dagar,,,, , o hon va helt knäckt,, jag också,,, , vi känner oss   som halva liksom utan varandra,,,,,,,, hon sa att hon har så mycke känslor för mig,, , men också för nätdejten,,,, ,  jag har aldrig uppvisat nån svartsjuka eller bråkat om den saken,, ,     nu skulle hon iallafall vara supertajt med han sa hon,,  , o se vart de bär iväg,,, , och bad mig vänta på henne,,,,, , ,känns hemskt,,  ,och mår skit över de här,,,, , , ,o nu igen  så messar hon och håller på,,, , , o tog upp ett gemensamt intresse som vi har,, att åka mc tillsammans,,, , har sett så fina vägar här,, dom kan vi väl åka nångång,, så skrev hon,,,, , o då vet hon ändå nu,, att jag inte fixar att vara hennes vän,, utan vill ha hela henne,,, o börja om igen,, , o göra rätt denna gång,,,, , ,, liksom vad är hon ute efter,,,, , varför är hon med han,, o kontaktar mig hela tiden,,, , hon brukar bjuda dit mig på fika,, timmen efter att han har åkt,,,, , är de för att hålla mig kvar , om de skulle skita sig med honom?,,, , , hajar inte,,, , jag skulle aldrig kunna ha 2 samtidigt!!    , , har vi nån framtid tillsammans,,  kan inte se en framtid utan henne`...detta gör mig tokig,,    hjälp mig någon!!

Svar på tråden Vi älskar varandra, men hon träffar en annan!!