• Jessiica

Stockholms BÄSTA tatuerare?

Hej! Har tänkt tatuera mig om ca 3 månader då jag fyller 18.
    Har någon tips på en bra tatueringsstudio i Stockholm? Bifoga gärna bild på din tatuering, om du har en (Frivilligt såklart )
     Tacksam för svar! Kram

• Svar på tråden Stockholms BÄSTA tatuerare?
  • Petrol

Har inte så stor koll på sthlm, men för att underlätta för andra att svara, vilken stil är du ute efter?

Det finns inte många likheter mellan newschool och porträtt menar jag:)

• Jessiica
    Petrol skrev 2013-06-23 22:36:19 följande:
    Har inte så stor koll på sthlm, men för att underlätta för andra att svara, vilken stil är du ute efter?

Det finns inte många likheter mellan newschool och porträtt menar jag:)

Text på högra skulderbladet
  • Jessiica

Pauliina skrev 2013-06-23 22:36:46 följande:
    House of Pain har jag bara hört gott om!
    Tack!
  • Jessiica
    Zayco skrev 2013-06-23 22:37:15 följande:
    House of Pain i Sthlm, Teds Tattoo i Upplands Väsby

Tack! Två redan som har rekommenderat House of pain =)
  • Zayco
    Jessiica skrev 2013-06-23 22:41:03 följande:

Tack! Två redan som har rekommenderat House of pain =)
    Ja och det är många fler som gör det, jag skulle köra på det då =) 
  • Jessiica
    Zayco skrev 2013-06-23 22:43:40 följande:
    Ja och det är många fler som gör det, jag skulle köra på det då =) 

Js :) Har du tatuerat dig där?
  • MrC

Ska du "bara göra en simpel tatuering" med text krävs det nog inte Stockholms bästa för att få det bra. Det klarar nog vilken som helst av.

Själv har jag två tatueringar och ingen av dem är särskilt avancerade, en bara text och en med fyra symboler av mycket enkel modell.

Men jag funderade på att göra en jävligt avancerad bild på min dotter på överarmen och kanske en till på min idol på en vad. Men då tänkte jag åka till Prag och låta Hanz göra dom. Glad

www.onelovetattoo.cz/hanz

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Petrol

Agree with C.

Det borde de flesta etablerade kunna ordna relativt enkelt. Gå in och prata med några olika och se vem du får personligt förtroende för helt enkelt:)

• Jessiica

Okej! Vill vara 150% säker på att det blir bra och exakt vad jag vill ha

• Jessiica
    MrC skrev 2013-06-24 02:10:01 följande:
    Ska du "bara göra en simpel tatuering" med text krävs det nog inte Stockholms bästa för att få det bra. Det klarar nog vilken som helst av.

Själv har jag två tatueringar och ingen av dem är särskilt avancerade, en bara text och en med fyra symboler av mycket enkel modell.

Men jag funderade på att göra en jävligt avancerad bild på min dotter på överarmen och kanske en till på min idol på en vad. Men då tänkte jag åka till Prag och låta Hanz göra dom. Glad

Oj, Herre vad duktig han var! Snacka om konst alltså :)
  • Shoaj

Men jag funderade på att göra en jävligt avancerad bild på min dotter på överarmen och kanske en till på min idol på en vad. Men då tänkte jag åka till Prag och låta Hanz göra dom.

Känner igen hans konst, är inte säker men tror han gästar på zoi tattoo.... De har förövrigt andra grymma tatuerare och gästartister!
  • Shoaj

Men jag funderade på att göra en jävligt avancerad bild på min dotter på överarmen och kanske en till på min idol på en vad. Men då tänkte jag åka till Prag och låta Hanz göra dom.

Kolla in krimtattoo på instagram, tror man måste följa men han är sjukt bra på porträtt osv!
  • Jessiica
    Shoaj skrev 2013-06-24 10:10:56 följande:

Kolla in krimtattoo på instagram, tror man måste följa men han är sjukt bra på porträtt osv!

Okej!
  • Jessiica
    MrC skrev 2013-06-25 08:43:27 följande:
    Här då... www.letsdeal.se/deal/6836735  199 kr för en tatuering.
    Men endast idag!!!

Är för ung just nu, vilket ändras snart Tack ändå, jättesnällt!
Svar på tråden Stockholms BÄSTA tatuerare?