Hur snabbt ska man introducera en ny?
Har separerat och det har snart gått ett halvår. Fick precis veta att min man har en ny sen två månader tillbaka. Jag har faktiskt inga problem med det men jag oroar mig för barnen och vill att det får ta sin tid. Det är en bekant till familjen han träffat så barnen har varit där och fikat å så.
Han börjar prata om att köpa hus med henne för att barnen ska få egna rum osv(hon har två barn i samma ålder som mina)...eh går det inte lite väl fort nu? Min som sa häromdagen "när kommer pappa att flytta hem igen" och jag förklarade att det inte kommer att bli så Mitt hjärta brister när jag tänker på att han ska vara med henne och mina barn på "sina dagar"
Inte nog med att han inte ville vara med mig, jag förlorade ju halva tiden med barnen i samma veva, det gör mig bitter...
När ska man introducera en ny och hur ska det gå till, vad är bäst för barnen? De har bara träffats i två månader, tänk om det inte håller, hur blir det då? Ska han inte vara säker på att detta är något sånär allvarligt innan man börjar snacka om köpa hus..?