• Sophy

På vilken Pergotimekur plussade ni?!

Nyfiken på vilken Pergotimekur ni har plussat på!?
    Har nyss ätit min andra enkelkur och hade äl på midsommarafton...

• Svar på tråden På vilken Pergotimekur plussade ni?!
  • Sophy
    NLAL skrev 2013-06-24 16:30:50 följande:
    Första kuren, enkel. Är i v.33 nu. :)

Härligt!! Grattis!
  • Mizzii
    NLAL skrev 2013-06-24 16:30:50 följande:
    Första kuren, enkel. Är i v.33 nu. :)
    Åh det bringar hopp....Grattis
  • Pandamamma79

1:a graviditeten: 10:e kuren, dubbelkur (de 3 första var enkelkur)
    2:a graviditeten: första kuren, dubbelkur
    3:e graviditeten: 5:e dubbelkuren.

• NLAL

Jag tror det är ca 80% som blir gravida inom tre månader när man tar pergotime. :) Väldigt bra siffror tycker jag!

Jag har blivit gravid (utan pergo) två gånger på första försöket så jag vet ju att jag har lätt att bli gravid så räknade med att det skulle lyckas på en gång med pergo då ägglossningen blev helt knäpp (borta i flera månader) efter ett ma i v.10.

• SyskonÖnskas

Hej.
    För mig som verkar lite efter...vad e pergotime? Jag och min man fick barn dec-2010. Fick missfall i nästa graviditet feb-2012. Sen dess har vi inte lyckas bli gravida igen. Symtom flertal ggr och försenad menstruation. Vad gör man?? Jag blir 34år i år och min son kommer vara minst 3,5år när han får ett syskon. Hade velat ha det tätare:(  
    Snälla, tips, hjälp?  

• SyskonÖnskas

pandamamma79

Nej alltså de gjorde ju en undersökning efter missfallet och bara kolla att allt va okej. Men jag har heller inte ringt någonstans. Vet inte vad jag ska säga?!  

• SyskonÖnskas

Jag googla, jag hitta vart jag bör vända mig om hjälp, undersökning etc...ska försöka sommaren ut för som du sa så är det säkert svårt med tider på sommaren, och om det inte blir något plus innan september ska jag kontakta dem. Min man ska pusha mig att ta itu med detta nu. Vi försökte 13 månader med första barnet och redan då tyckte min man att vi kunde kolla att allt va som det ska. Lycka till allihop, håller tummar o tår! 

Svar på tråden På vilken Pergotimekur plussade ni?!