• mago22

    Nyinflyttad familj söker umgänge i Varberg

    Hej!

    I april i år packade jag och min familj vårt pick och pack och tog det stora steget och flyttade äntligen hem till Sverige och till Varberg. Jag har bott i Wien de senaste 11 åren och det var även där jag träffade min österrikiska pojkvän och där jag fick våra två små killar (2010 och 2012)

    Nu har vi så smått börjat vänja oss vid livet i Sverige och komma in i lunket. Jobbet flyter på bra och barnen är inskolade på dagis.

    Vi längtar dock så smått efter lite umgänge i vår egen ålder! Allra helst med barn i passande ålder och i eller i närheten av Varberg. Vi har som alla andra småbarnföräldrar in jättemycket tid mellan jobb, dagis och allt annat som ska hinnas med. Men vi är rätt spontana och söker likasinnande att träffa och umgås med utan för mycket planering.

    /Maria

  • Svar på tråden Nyinflyttad familj söker umgänge i Varberg
  • christerbe

    Hejsan!
    Ett tips om ni letar efter umgänge i er egen ålder, kan vara att skriva ut din ålder :)

    Hur som helst jag och min fru (29 och 27) bor i Väröbacka 2 mil norr om Varberg. Även vi har två barn, en kille (2010) och en tjej (2012). Jag är pappaledig och min fru jobbar.

    Vart i Varberg bor ni?

  • mago22

    Med "vår ålder" menade jag snarare folk som också är i den åldern där man har små barn. Just nu umgås vi enbart med mina föräldrar som är 60+.
    Vi är själva 30 och 35 år gamla och allt mellan 20 och 50 känns som passande ålder för umgänge Flört. Om man kommer överrens spelar inte åldern så stor roll.

  • mago22

    Och vi bor just nu i Träslöv. Väröbacka åker jag dock förbi på väg till jobbet.

Svar på tråden Nyinflyttad familj söker umgänge i Varberg