• Anonym (nyfiken)

Någon som testat intimspray?

Jag är lite nyfiken på att prova någon intimspray som ger kylande/värmande känsla och som enligt uppgift ska förhöja upplevelsen. De kostar ju en slant, så jag undrar om det är någon som har testat och vill berätta hur det blev.

• Svar på tråden Någon som testat intimspray?
  • Anonym (tips)

Viamax sensitive gel tycker jag är bra,andra sorter luktar mycket .

• Anonym (testa denna)

Jag har använt Secret of love originalet från purity herbs och jag tycker att den är fantastisk. Den gör att man blir våtare, känsligare och varmare. Den är också bra om man är lite känsligare då den är lite läkande och stärkande. Den kostar ju lite men är helt klar värd pengarna och den fungerar både på tjejer och killar!

Jag köpte min här:http://www.mysshopen.se/apotek/lusthojande/secret-of-love-afrodisiak-gele-for-bada

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (tips) skrev 2013-06-25 09:01:25 följande:
    Viamax sensitive gel tycker jag är bra,andra sorter luktar mycket .
    Tack för tipset. Hur var det? Varmt/kallt? Blev du känsligare? Fungerar den även på män?

Jag vill ju testa tillsammans med älsklingen. Skrattande 
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (testa denna) skrev 2013-06-25 09:16:43 följande:
    Jag har använt Secret of love originalet från purity herbs och jag tycker att den är fantastisk. Den gör att man blir våtare, känsligare och varmare. Den är också bra om man är lite känsligare då den är lite läkande och stärkande. Den kostar ju lite men är helt klar värd pengarna och den fungerar både på tjejer och killar!

Jag köpte min här:www.mysshopen.se/apotek/lusthojande/secret-of...
    Tack för tipset. Den ska jag kolla upp. Skrattande
  • Anonym (On)

Tjejen gillar verkligen den här, testade att lägga någon droppe på tungan och det kittlades faktiskt :)

• Anonym (tips)

Jag blev känsligare och det blir lite kallt. Den innehåller Arginin. Somökar känsligheten.

• Anonym (nyfiken)

Tack för alla bra tips! Nu gäller det bara att välja en att börja med alltså... Glad

• Anonym (nej)
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-06-24 21:30:25 följande:
    Jag är lite nyfiken på att prova någon intimspray som ger kylande/värmande känsla och som enligt uppgift ska förhöja upplevelsen. De kostar ju en slant, så jag undrar om det är någon som har testat och vill berätta hur det blev.
    Jag hade ett tag problem med för tidig utösning och vi köpte nåt som hette "delay spray"!

Jag tappade totalt min känsel på min lille kompis som inte ville vara med resten av den kvällen.

glidmedel är dock nice :)
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (nej) skrev 2013-07-02 13:39:36 följande:
    Jag hade ett tag problem med för tidig utösning och vi köpte nåt som hette "delay spray"!

Jag tappade totalt min känsel på min lille kompis som inte ville vara med resten av den kvällen.

glidmedel är dock nice :)
    Ojdå, den ska vi inte prova. Det låter inte så kul.
Svar på tråden Någon som testat intimspray?