• ljungfruljung

Fötterna brinner av hetta!!!

Jag blir helt galen för min fötter är så himla varma på kvällar och nätter, i natt stoppade jag i stort sett ut dem genom fönstret :)
    Nån mer med samma bekymmer?

• Svar på tråden Fötterna brinner av hetta!!!
  • syss

JAG!!! Hatar att ha varma fötter min man gjorde ordning en hink med iskallt vatten som jag kunde stoppa fötterna i. Hjälpte faktiskt lite men flera gånger var jag tvungen att känna på vattnet med handen för att försäkra mig om att vattnet inte hade blivit varmt av värmen från fötterna. Helt sjukt... undrar hur det hade varit en varm sommar...??

• mari1

Här är en till! Alltså, jag håller på att bli helt knäpp, speciellt på kvällarna när jag ska sova. Jag stoppar in min vetekudde i frysen några timmar innan jag ska gå och lägga mig och det är jätteskönt att ha den på fötterna ett tag, tills jag har värmt upp den, det vill säga. Dessutom måste jag hela tiden "flytta" på fötterna när jag ligger i sängen för att liksom hitta nya, svala ställen, min man blir tokig av att jag skyfflar runt med fötterna hela tiden, haha..!

• Leaaa

Jag fick tips om Biotherms Aqua Sport ice gel för trötta och svullna fötter. Det hjälper! Nu så är ju den produkten påväg ut ur sortimentet så om det finns kvar så säljs det ut för halva priset på bland annat Kicks å Åhlens!

/Lea

• ljungfruljung

Ok, då ska jag testa vetekudden och försöka att hinna till Åhlens:)

• knoppen

mina händer e fruktansvärt varma o jag tycker det är jätte jobbigt. Mest på natten, barje gång jag går upp så tvättar jag de i iskallt vatten!

kram på er

Svar på tråden Fötterna brinner av hetta!!!