• LakLak

Lovefilm lägger ner vad använda istället?

Har länge varit kund hos lovefilm och mycket nöjd sådan men dom lägger snart ner sin svergieverksamhet:(
    Någon som har tips på andra bra tjänster som fungerar på samma sätt(eller liknande), alltså hyra hem fysiska dvdskivor som skickas hem till mig?

OCH NEJ JAG VILL INTE HA TIPS PÅ STREAMINGSTJÄNSTER ELLER SAJTER DÄR JAG BARA KAN KÖPA FILM!

• Svar på tråden Lovefilm lägger ner vad använda istället?
  • LakLak
    Griseknoen35 skrev 2013-06-25 23:49:35 följande:
    Gå till närmsta typ Ica som hyr ut filmer för en tia.. Hyr medan du handlar middagen
    märker att du inte har koll på lovefilm, mer än 18 000 titlar, det klarar ingen fysisk hyrbutik att konkurera med
  • Tutilure

Varför vill du inte streama?

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Griseknoen35

Du ville ha tips, du fick ett. Va glad för det!! Annars kan jag rekommendera en hel drös andra skit bra streaming tjänster men det är du inte intresserad utav men jag förstår att lovefilm försvinner när det finns bättre :)

• Tutilure

Vad för tekniska skäl? 
    Dålig internetuppkoppling? 

• LakLak
    Tutilure skrev 2013-06-27 10:52:17 följande:
    Vad för tekniska skäl? 
    Dålig internetuppkoppling? 
    Vad spelar det för roll? Jag säger att jag inte är intresserad av streaming. Kan ingen tipsa om något som jag är ute efter så är det synd för det är det jag är ute efter men så kan det vara. Jag är dock inte det minsta intresserad av all annan skit!
  • Tutilure
    LakLak skrev 2013-06-27 11:02:45 följande:
    Vad spelar det för roll? Jag säger att jag inte är intresserad av streaming. Kan ingen tipsa om något som jag är ute efter så är det synd för det är det jag är ute efter men så kan det vara. Jag är dock inte det minsta intresserad av all annan skit!
    Ok, det var ju ett trevligt bemötande när man försöker hjälpa till.

Det spelar roll eftersom det finns jättebra, gratis sidor där man kan streama massor med filmer och serier.
    Men skit i det då, du får väl vara utan film eftersom det inte finns något annat liknande Lovefilm.
  • MammaiJuli
    Tutilure skrev 2013-06-27 12:17:55 följande:
    Ok, det var ju ett trevligt bemötande när man försöker hjälpa till.

Det spelar roll eftersom det finns jättebra, gratis sidor där man kan streama massor med filmer och serier.
    Men skit i det då, du får väl vara utan film eftersom det inte finns något annat liknande Lovefilm.
    jag tycker att det är du som är fruktansvärt otrevlig.aceptera istället när någon säger att DOM INTE är intresseraade av streaming och sån skit.har du inget vettig att svara så kan man ju låta bli..

det finns fler som undrar man man skall göra..så du behöver ju inte lägga dig i tråden mer ,eftersom du inte fattar vad LakLak menar...
  • MammaiJuli
    meanwhile skrev 2013-06-27 11:27:12 följande:

Jag gillar också lovefilm och vill gärna veta vart man ska vända sig istället nu.

det var en väldigt bra filmtjänst ...hoppas att det dyker upp något likande...med så många titlar ..
  • Tutilure
    MammaiJuli skrev 2013-06-27 17:24:33 följande:
    jag tycker att det är du som är fruktansvärt otrevlig.aceptera istället när någon säger att DOM INTE är intresseraade av streaming och sån skit.har du inget vettig att svara så kan man ju låta bli..

det finns fler som undrar man man skall göra..så du behöver ju inte lägga dig i tråden mer ,eftersom du inte fattar vad LakLak menar...
    Lev som du lär kanske?

På vilket sätt är jag "fruktansvärt otrevlig"?

Detta är ett diskussionsforum, vill man inte ha svar så finns det en mycket enkel lösning. 
  • MammaiJuli
    Tutilure skrev 2013-06-27 17:39:55 följande:
    Lev som du lär kanske?

På vilket sätt är jag "fruktansvärt otrevlig"?

Detta är ett diskussionsforum, vill man inte ha svar så finns det en mycket enkel lösning. 
    hmm ja du efter att läst allt du skrivit så ..vad sägs om vad glad för att du får ett svar?!! det var ju väldigt trevligt sätt att säga saker och ting på.och om någon ber om något som ÄR pricis som lovefilm och skriver så alla eller ja dom flesta skall fatta det.JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV STREAMING,och då kommer DU och bara snackar streaming..hur tänkte du då??

Laklak var ju väldigt tydlig att det inte var av intresse varför skall du då vara så käpprövad och inte få in det i din skalle?och ge dig..

ja detta är ett forum där mans kall diskutera,men man skall ju samtidigt respektera vad andra säger.vilket du inte riktigt verakar göra här...
  • Tutilure
    MammaiJuli skrev 2013-06-27 17:56:19 följande:
    hmm ja du efter att läst allt du skrivit så ..vad sägs om vad glad för att du får ett svar?!! det var ju väldigt trevligt sätt att säga saker och ting på.och om någon ber om något som ÄR pricis som lovefilm och skriver så alla eller ja dom flesta skall fatta det.JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV STREAMING,och då kommer DU och bara snackar streaming..hur tänkte du då??

Laklak var ju väldigt tydlig att det inte var av intresse varför skall du då vara så käpprövad och inte få in det i din skalle?och ge dig..

ja detta är ett forum där mans kall diskutera,men man skall ju samtidigt respektera vad andra säger.vilket du inte riktigt verakar göra här...
    Du får nog läsa om tråden igen, eftersom du har missat en hel del.
  • MammaiJuli
    Tutilure skrev 2013-06-27 18:12:39 följande:
    Du får nog läsa om tråden igen, eftersom du har missat en hel del.
    det får du nog göra med,men nu har jag vettigare saker för mig än att slösa tid på en sådan sak som dig!var trevvlig eller ge fan i att skriv människa!!!!!!!!!
  • Tutilure
    MammaiJuli skrev 2013-06-27 18:43:57 följande:
    det får du nog göra med,men nu har jag vettigare saker för mig än att slösa tid på en sådan sak som dig!var trevvlig eller ge fan i att skriv människa!!!!!!!!!
    Bye bye! Skål
Svar på tråden Lovefilm lägger ner vad använda istället?