Är det vanligt att bli kallad Jävla kärring?
Ska man behöva ta att bli kallas Jävla kärring av sambons son som är 11 år? Det är inte fösta gången och inte den sista säkert, Börjar tröttna ordentligt och sambon tillrättarvisar honom inte heller fast han står brevid och hör på.
Sonen är van att alla går efter hans vilja och får alltid igenom det han vill på ett konstigt sätt. Han har en enorm förmåga att pratat till sig det han vill och kan argumentera. Sambon har alltid varit i "underläge" jämtemot honom, vet inte om det har med dåligt samvete att göra för han bara han barnen vh.
Orkar inte med och leva så här längre men samtidigt vill jag inte att min dotter ska växa upp på två ställen och bli kastad hit och dit. Men mitt och sambons förhållande är verkligen dött och det är mycket av alla konflijter med hans barn....
Har ni några råd just nu vet jag varken ut eller in... Ni som levt eller lever i ett förhållande där eran sambo har barn sedan tidiagre som det inte funkar mellan barnet och er, har ni kommit fram till någon lösning eller har ni bara lärt er leva med det?