• Anonym (teeeee)

Hallonbladste, vad har ni för erfarenheter av det?

Jag fick hem mitt hallonbladste idag och tänkte börja dricka det på lördag då jag går in i v 35 (34+0).. Har väl egentligen inga förväntningar, utan jag testar mest för skojs skull. 

Undrar vad ni har för erfarenheter av hallonbladste? Fick ni ökade sammandragningar av det?

• Svar på tråden Hallonbladste, vad har ni för erfarenheter av det?
  • Vickan I

Hemsk huvudvärk. Gav upp efter två koppar då huvudvärken tydligt kom i samband med intag av det äckliga teet.

• Anonym (..)

Nej det fick jag inte men kväljningar för att det var så äckligt däremot

• Cecilia 851

Är inte gravid, men jag tycker (må tillägga att jag gillar allt te!) att detta var det vidrigaste teet, någonsin! haha Drömmer

• Anonym (teeeee)

Verkar som att ni är ganska överens om att det är ett äckligt te i alla fall =P Får väl se, blir väl att hålla för näsan och dricka i värsta fall!

• Pingoo

Jag började dricka det i vecka 38+0 och tyckte det var jättegott :) hade mycket sammandragningar sen vecka 16 och märkte ingen skillnad. Men sonen kom i vecka 39+3. Vet inte om teet påverkade något. Gott var det i alla fall!

• Anonym (Anna)

Tyckte också teet var jättegott men det gjorde ingen verkan på mig...

• Anonym (När börjat)

När är det man ska börja dricka det? Har hört att det ska göra förlossningen lättare och att man blöder mindre och eftersom jag förlorade ca 2l blod med 1an kan jag stå ut med äckligt te om det håller nere blodförlusten.

Svar på tråden Hallonbladste, vad har ni för erfarenheter av det?