• sagström

Vart kan jag hitta hjälp att översätta till litauiska? behöver tips

Jag har samlat in saker till några hjälpcentran och barnhem i Litauen men behöver skicka med några korta instruktioner och gärna ett litet brev. Men jag vette sjutton vart jag ska få hjälp.
    Hittar inte många litauiska föreningar och har mailat en som verkar bestå av litauer (svensk-litauiska riksföreningen tror jag mest består av svenskar som vill hjälpa till i Litauen).

Behöver tips vart jag kan få hjälp. Kanske det finns någon här som känner nån som kan litausika?
    Hoppas att mitt inlägg inte blev allt för luddigt. 

• Svar på tråden Vart kan jag hitta hjälp att översätta till litauiska? behöver tips
  • maercs

Google Översätt

Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • maercs

Tack tack Jag har inte använt det själv och skrev lite där nu på engelska för att testa och håller med dig. Det blir inte en exakt översättning, trodde det. Hoppas du får hjälp med din översättning, låter spännande det du ska göra.

Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • sagström

Uppdatering, nu verkar det som att jag har hamnat på nån maillista och det börjar trilla in lite svar. Hoppas på att någon vill ställa och hjälpa till där.

• Gitalt

Hej TS! Om det är fortfarande aktuelt med översättning,så kan jag hälpa dig :)

• Lindsey Egot the only one
    sagström skrev 2013-06-26 18:52:21 följande:

Litar inte på google translate, blir lite sisådär.

Google translate är utformat så du måste översätta från engelska till det språket du vill ha.
Svar på tråden Vart kan jag hitta hjälp att översätta till litauiska? behöver tips