kan man anmälla en vetrinär anonymt ?
o vart skall jag vända mig. jobbar inom städ privat företag o den jag går för är på semester o idag en gång i veckan ska jag städa hos en vetrenär verkarha eget företag som vetrinär ,han har sin verksamhet på en bakgård ,det är 2 rum o kök så det är inget stort ställe o denne verkar inte ha alla hästar hemma idag så skulle jag städa o gick in i rummet där vi har städskåpet o i samma rum har han en frys där han förvarar djur som han tyvärr fått avliva av olika orsaker men idag var den så full att den inte gick o stänga .. usch jag är djurvän ej vegan men borde inte djur få bättre omhändatagande när de dör . det var säkert 1 veckas avlivade djur hund,katt o säkert andra djur . blir ledsen bara jag tänker på det ...=O( hon jag gick för berättade att för inte så länge sedan l denne avlivat en hund o lagt i påse o låtit hunden ligga bara sådär frysen var tom hon kollade själv hon ringde våran arbledare o vägra först men hon sa att man va tvungen o lika dant med att anmälla men då kan det bli ord mot ord om det kommer en anmällan som inte har gjorts , hon har själv hund så det är självklart man blir mer ledsen när man ser detta. efter 1 vecka var hunden borta , hon råka stöta till påsen en gång o det rann ut typ likvätska . usch jag tänker på den ägaren som var tvungen o avliva sin hund o hunden blir bara slängd i ett hörn .. blir så ledsen , det 'r satt 1 timmes städ men jag gick efter typ 40 mindre än de , orka inte se mer utan tog mig viidare till nästa jobb.