• Anonym (Funderar)

Hur känns sillisarna?

Det här lär väl utses till årets med korkade frågeställning men den är 100% seriös.  
    Har någon av er erfarenhet av silikonbröst? Det jag främst tänker på då är hur de känns att ta på. Går det på något sätt beskriva skillnaden på att leka med ett par naturliga och ett par silikonbröst?  

Anledningen till min fråga är att jag går i tankarna på att skaffa ett par egna. Inga enorma bomber utan proportionerligt till min kropp. Men än så länge är jag i stadiet där jag noga överväger fördelar och nackdelar med ett sådant ingrepp och vill därför höra mig för vad gäller allt.  

• Svar på tråden Hur känns sillisarna?
  • Anonym (Klämmer)

Hårda och oförsonliga. Som scudmissiler som vill förgöra mig.

• KLAJSHUH

Innan amning lite hårdare och fastare än vanliga och helt underbara. Efter amning mjuka, går inte att känna att de är fejk men fortfarande helt underbara. Haha.

• Anonym (Sillan)

Jag har sillisar och mina är mjuka och härliga men samtidigt fasta :) jag har det mjukaste implantatet Perthese :) min man älskar dom och andra som har fått känna tycker oxå de är väldigt naturliga men kanske liiiiiite fastare ;)

• Solrosens

De snurrar runt på kroppen, kan hamna bak på ryggen också. Hårdare och man märker att de ej är naturliga då de är i en påse som man kan ta fingrarna under på,bröstet så att säga.

• louloufox

Trams! !!

Du har uppenbarligen inte kännt på några...

Tar man en "normal" storlek och har lite egen vävnad och lägger under musklen genom armhålan så är det ingen som ser eller känner att det är sillisar... som någon sa Perthese är mjuka och känns som riktiga, sen finns det hårdare andra implantat så man kan inte dra alla över en kant.

Anonym (Klämmer) skrev 2013-06-26 21:02:12 följande:
    Hårda och oförsonliga. Som scudmissiler som vill förgöra mig.

• Solrosens
    louloufox skrev 2013-06-26 21:29:15 följande:
    Trams! !! Du har uppenbarligen inte kännt på några... Tar man en "normal" storlek och har lite egen vävnad och lägger under musklen genom armhålan så är det ingen som ser eller känner att det är sillisar... som någon sa Perthese är mjuka och känns som riktiga, sen finns det hårdare andra implantat så man kan inte dra alla över en kant.

Jo det både märks, känns och syns!
  • whybother
    louloufox skrev 2013-06-26 21:29:15 följande:
    Trams! !!

Du har uppenbarligen inte kännt på några...

Tar man en "normal" storlek och har lite egen vävnad och lägger under musklen genom armhålan så är det ingen som ser eller känner att det är sillisar... som någon sa Perthese är mjuka och känns som riktiga, sen finns det hårdare andra implantat så man kan inte dra alla över en kant.

• Inchthing
    Solrosens skrev 2013-06-27 17:11:13 följande:

Jo det både märks, känns och syns!
    Syns? inte med kläder på...
  • whybother

Mina är snygga, mjuka och kanske aningen fastare. Jag har inte ångrat mig en sekund och det är tio år sedan jag gjorde dem.

Svar på tråden Hur känns sillisarna?