• Äldre 26 Jun 23:11
    6651 visningar
    10 svar
    10
    6651

    Väntar barn nr 2 eller 3 i Göteborg 2014

    Väntar vårt tredje barn å hoppas på att finna fler som väntar 2, 3 eller ev. 4:e''

    Har en tös och en pojk sen innan.  .

  • Svar på tråden Väntar barn nr 2 eller 3 i Göteborg 2014
  • Äldre 30 Jun 18:33
    #1

    Jag ska ha mitt andra i februari, har en sjumånaders flicka hemma nu

  • Äldre 30 Jun 18:40
    #2
    Venom skrev 2013-06-30 18:33:42 följande:
    Jag ska ha mitt andra i februari, har en sjumånaders flicka hemma nu



    Så härligt. Skall du gå hemma ända tills nästa barn eller har du tänkt jobba emellan?
  • Äldre 1 Jul 01:18
    #3

    Nej jag blir hemma, hade bara långtidsvik som gick ut en månad efter dottern föddes:-/

  • Äldre 13 Jul 18:38
    #4

    Hej hej

    Vi väntar vårt 3 barn i början av mars, har en pojke på 5 och en flicka på 3 :)

    Hur mår ni nu av era graviditeter?    

  • Äldre 13 Jul 21:28
    #5

    Jag mår som vanligt nästan humör har jag visserligen endel å trötthet men dumt å klaga. Då har vi ganska jämnåriga barn. Min dotter blir 6 i sep å sonen är 3. Hur mås det sj?

  • Äldre 14 Jul 11:05
    #6

    E jai : jag mår väldigt bra än så länge, hoppas det håller i sig. Mina tidigare graviditeter kräktes jag 24/7 de första 4 månaderna. så är lite chockad att jag mår så bra haha.

    Har du berättat för syskonen om bebisen? :) 

  • Äldre 14 Jul 17:03
    #7

    Deras pappa va så duktig å avslöjade jag hade nog velat vänta till vårt tidigare ul. Så bara att hoppas allt är som det ska.

  • Äldre 5 Aug 16:25
    #8

    Hej!

    Hoppar in här, väntar 2:a barnet har en dotter på 4½ sedan innan (och sambon har en son på 5½ sedan innan) så vårat första gemensamma :)

    Är helt nyinflyttad här i Mölndal så alltid kul med flera gravida samt som har barn sedan innan :) 

  • Äldre 21 Oct 08:56
    #9

    Hej där! 

    Jag plussade igår kväll bim -1 och väntar tredje barnet i juni! Känns väldigt konstigt, första försöket så det gick lite för lätt för att vara sant!? 

    Är 29 år, gift sedan några år tillbaka och har två tjejer som är snart 3.5 och 8 månader (!).
    Så stora tjejen kommer vara 4 och lillan kommer vara 16 månader! Så väldigt tätt mellan dom två sista...
    Men ganska skönt att ha dom ihopbuntade! :) 

    Jag och min man kommer vara lediga tillsammans från att bebis kommer i juni 2014 till januari 2015!   

    Är det någon av era närmaste som vet att ni har planerat en trea eller tvåa? Ingen av mina tänker nog ens tanke på att vi ville ha så här tätt...minstingen är ju bara 8 månader!

    Ha det bra!  

  • Äldre 21 Oct 09:06
    #10

    lästa någonstans att det var bf februari? Men det står inget i rubriken här ovan? 

Svar på tråden Väntar barn nr 2 eller 3 i Göteborg 2014