• Anonym (Ts)

Är min man gubbsjuk eller överdriver jag?

Skäms som en hund, historik borde inte betyda ett skit. Men ja, nu gör det det eftersom jag träffade mannen i mitt liv i vintras. Han håller på med politik, nu till saken..han debatterade mycket om åldersskillnad och hur fel det var. Han är 50 år, fick via en bekant via honom reda på att hans fd är 22 år gammal. Ok för mig i början, jag är 40 men nu har verkligheten kommit ifatt mig. Jag äcklas av honom, ser honom som ett skämt. Så fort vi går förbi någon som är myndig tänker jag att hon är potentiell för honom. Att han är ett äckel, snuskgubbe. Kan någon hjälpa mig med mina hemska tankar, är jag sjuk i huvudet?

• Svar på tråden Är min man gubbsjuk eller överdriver jag?
  • Anonym (Nej)

. Snacka om dubbelmoral att säga att det är fel med ålderskillnad och sedan data en 22 åring. Dessutom har ju även ni en stor ålderskillnad även om det inte är samma sak. Jag kan förstå om du stör dej på det. Jag tycker att du ska ta upp det med honom, då kanske det går över dessa känslor.

• Nyfiken gul

du överdriver. 

Att attraheras av åldersskillnad är exakt samma om att attraheras av skäggiga män , blåögda män eller vältränade män eller en viss yrkeskategori.

Skulle du själv tackat nej till den här mannen om du var 25-30-33?    Du älskar väl honom för den han är och dom egenskaper han har.  Då spelar inte åldern någon roll.  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Ts)

Tar upp det med honom, finner honom som kapten klänning. En man som predikar emot något han gör själv. Mår dåligt.

Anonym (Nej) skrev 2013-06-27 20:38:29 följande:
    . Snacka om dubbelmoral att säga att det är fel med ålderskillnad och sedan data en 22 åring. Dessutom har ju även ni en stor ålderskillnad även om det inte är samma sak. Jag kan förstå om du stör dej på det. Jag tycker att du ska ta upp det med honom, då kanske det går över dessa känslor.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Ts) skrev 2013-06-27 20:41:03 följande:
    Tar upp det med honom, finner honom som kapten klänning. En man som predikar emot något han gör själv. Mår dåligt.

Ja, gör det! Intressant att göra vad han har att säga!
    Nyfiken gul skrev 2013-06-27 20:38:56 följande:
    du överdriver.  Att attraheras av åldersskillnad är exakt samma om att attraheras av skäggiga män , blåögda män eller vältränade män eller en viss yrkeskategori. Skulle du själv tackat nej till den här mannen om du var 25-30-33?    Du älskar väl honom för den han är och dom egenskaper han har.  Då spelar inte åldern någon roll.  
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-

Ja, fast då ska man inte predika motsattsen, utan stå för att man finner det spännande med unga kvinnor eller män.
  • Anonym (Ts)

Väldigt krossad, min man skrattar bara när relationen kommer på tal. Historia är historia, men varför motarbeta något som man gjort själv?

• Anonym (1)

Han kanske tycker att det är fel med åldersskillnader nu just för att 22åringen är hans före detta? Han kanske inte tyckte så tidigare men ändrade sig efter att han varit ihop med någon mycket yngre?

• Anonym (Ts)

Han förnekar detta.

Anonym (1) skrev 2013-06-28 03:28:54 följande:
    Han kanske tycker att det är fel med åldersskillnader nu just för att 22åringen är hans före detta? Han kanske inte tyckte så tidigare men ändrade sig efter att han varit ihop med någon mycket yngre?

• Anonym (1)
    Anonym (Ts) skrev 2013-06-28 03:40:02 följande:
    Han förnekar detta.
    Hur vet du då att det är hans bekant och inte han som talar sanning?
  • Kiraaa

Om du inte gillar honom, gör slut.

Svar på tråden Är min man gubbsjuk eller överdriver jag?