• Anonym (Woop)

Sex utomhus

Jag har länge funderat på att ha sex utomhus på natten. Det är något spännande och mysigt med tanken. Jag och min partner bor mitt i Stockholm men om man gör det på en avskild plats där det vanligtvis inte är så mycket folk så kan det väl inte vara några problem eller? Är det förbjudet på något sätt?

• Svar på tråden Sex utomhus
  • Sölve

Att ha sex utomhus är i sig inte olagligt, men det kan uppfattas som förargelseväckande beteende och det är straffbart.

Meeeen, det är ju bara att hitta en avskild plats och vara lite uppmärksamma och diskreta. 

• Big Ben

Om ni åker iväg en bit till någon mysig skogsglänta så kan ni säker få vara ifred.
    Kanske på en klippa vid Långholmen om det nu är mitt i natten. 

• Inchthing

Det kan vara sjukt upphetsande kan jag tala om, leta upp en plats och kör på ! ni kommer inte ånga er ! 

• Anonym (asdfgh)

Var försiktiga så att ingen upptäcker er bara, de flesta har ju telefoner som man kan filma med. Jag och några kompisar såg några som hade sex på en strand förra sommaren och min kompis filmade dom och sen laddade han upp filmen på flashback, hehe lite taskigt kanske :D

• LEG
    Anonym (asdfgh) skrev 2013-06-28 23:22:25 följande:
    Var försiktiga så att ingen upptäcker er bara, de flesta har ju telefoner som man kan filma med. Jag och några kompisar såg några som hade sex på en strand förra sommaren och min kompis filmade dom och sen laddade han upp filmen på flashback, hehe lite taskigt kanske :D

Otroligt omoget o faktiskt inte alls roligt. Fattar du/ ni inte det så hör ni fortfarande hemma i sandlådan.
  • LEG
    Anonym (asdfgh) skrev 2013-06-28 23:22:25 följande:

Otroligt omoget o faktiskt inte alls roligt. Fattar du/ ni inte det så hör ni fortfarande hemma i sandlådan.
  • Anonym (asdfgh)
    LEG skrev 2013-06-29 00:41:24 följande:

Äh vadå, om man ska hålla på och blotta sig så får man väl vara beredd på att det inte alltid blir som man tänkt sig.
  • Anonym (e)
    Anonym (asdfgh) skrev 2013-06-29 01:50:11 följande:
    Äh vadå, om man ska hålla på och blotta sig så får man väl vara beredd på att det inte alltid blir som man tänkt sig.

Och så resonerar en 14-åring.
    Du vet att bara för att man kan, så behöver man inte göra det.

Ts, Långholmen låter bra.    
  • Anonym (asdfgh)
    Anonym (e) skrev 2013-06-29 01:53:24 följande:

Och så resonerar en 14-åring.
    Du vet att bara för att man kan, så behöver man inte göra det.

Ts, Långholmen låter bra.    
    Men alltså, om man nu blir kåt av att ha sex utomhus där folk kan upptäcka då får man väl vara beredd på att alla kanske inte gillar det och går därifrån med ett leende på läpparna.
    Don't do the crime if you can't do the time :)
Svar på tråden Sex utomhus