Nån mer som är helt omotiverad på jobbet?
Önskar man kunde vara hemma! Skulle vara lite egoist!
Önskar man kunde vara hemma! Skulle vara lite egoist!
JAG!!!!!
Har semester nu men ska börja jobba igen på måndag. Vill inte!!!
var hos läkaren i fredags och hanhöll på att sjukskriva mig pga ischias men jag "måste" jobba i augusti om jag ska kunna vara borta senare i höst utan dåligt samvete....
JAG MED! Vill bara vara hemma och vara. Greja och dona, hoppas jag får HP beviljat i mitten av oktober. Ska flytta sen den 1 november kan vara skönt att göra i ordning här hemma då.
Vad skönt att höra att det finns fler. Jag känner mig totalt omotiverad på jobbet också, vill bara att tiden ska gå. Tror ni att det kan ha med hormonerna att göra??
Konstigt... jag är hemma men längtar efter ett jobb!
Visst e de skönt att vara hemma och bara vara men även vääääldigt långtråkigt. Speciellt när vännerna jobbar eller pluggar.
Jag behöver en fast anställning som ger oss en ekonomisk backup så att vi kan starta i "fabriken" snart!
Är också omotiverad. Hoppas också på HP. Tänker bara på den lilla i magen.
En till som är sååå omotiverad just nu. Det blir inte bättre av att så gott som alla har semester och det är "dött" här på kontoret. Kan nog tyvärr inte få nån HP utan får sitta här och arbeta... men det blir nog bättre när fler folk kommer tillbaka!
Jag är också helt omotiverad! Men det beror nog mer på att det här är sista veckan innan semestern. Dessutom är det hur lugnt som helst, sitter mest och surfar runt på nätet och spelar spel.
*räcekr upp handen*
Håller med fullkomligt!!! Sitter på jobbet och kan inte förmå mig att ta tag i en massa nya saker - vill bara få tiden att gå!!!
Känns som en hel evighet att behöva jobba drygt 5 veckor till - urk!
/S v.33
Vi har ju mer än 5 månader kvar men jag kan inte hitta någon inspiration juts nu - tänker bara på magen och bebislängtan! Men bara två dagar kvar att jobba sen går jag på semester och då får jag all tid i världen att tänka på bebben! Då ska vi på UL också så det känns underbart!
Hoppas dock att inspirationen kommer tillbaka efter semestern för det är ju inte så kul att sitta och ha sjuklig bebislängtan i fyra månader till när man ska jobba.