Någon annan med väldigt svår herpes?
Fick för drygt ett och ett halvt år sedan mitt allra första utbrott av herpes i underlivet, tog dessvärre 3-4dagar innan jag förstod vad det var så medicin hade inte hjälpt. Hade inte haft sex på drygt ett halvår så det måste ha legat latent i kroppen ett tag.
Fick i alla fall ett väldigt kraftigt utbrott, extrem huvudvärk, många blåsor, smärta i rumpan ner i benen, smärta i ryggslutet (känns ungefär som en extrem träningsvärk/foglossning) och väldigt känslig för beröring på benen, ryggen och rumpan.
Alla dessa besvär höll i sig i precis tre veckor. Gick till läkaren efter detta och de ville inte ta blodprov än utan vänta tills nästa gång jag fick utbrott.
Nästa utbrott kom tätt och jag härdade helt enkelt ut och gick aldrig till läkaren igen. Hade flera utbrott under drygt ett år men då endast under ca en vecka dock var vissa utbrott kraftigare med samma smärta i benen och ryggslutet igen.
I december/januari hade jag senast ett utbrott, sedan dess har jag inte haft några problem alls. Tills idag, har fått samma symptom som första gången jag fick utbrott, dock inga blåsor - än.
Är jag ensam om att ha det såhär?