• Flashbulb

Rakning av kroppen - kille

Vad brukar ni tycka om en kille som är "stubbig" på kroppen pga att han rakar bröst och mage?
    Anledning till varför jag undrar är att jag rakar kroppen, annars hade det sett för jävligt ut.
    Jag tycker att det inte kan kännas skönt när man myser men förutom laser ser jag ingen utväg.
    Vaxning gör ont och ger inget varaktigt resultat (inte på mig iallafall).

• Svar på tråden Rakning av kroppen - kille
  • Griseknoen35

Min kille gör det och jag älskar det! Tycker det är lite små äckligt med hår på bröstet och dessutom har han bara hår runt bröstvårtorna sen ett par strån på mitten så det ser ganska löjligt ut om han inte tar bort det... Stubben där är ju ganska mjuk. Det enda jag gillar är raggarsträngen resten får gärna vara borta ;)

• IsDimma

Jag gillar hår på bröstet och magen så jag föredrar om han inte rakar bort det.

• längtande83a

Jag gillar inte stubben som blir! Det sticks och kliar! Sen gillar jag inte -helt- renrakade män, ansa med en trimmer?! Har man bara några strån runt bröstvårtorna som ovan skrev så ja, då bör de tas bort :)

• Johanna83

personligen tycker jag det är sexigt med en hårig bringa och mage! manligt!
    det värsta är stubb!! sjukt omysigt att krama! gäller ryggen också. hellre hårig än stubbig rygg!!! 

• missan75

Hellre en ryamatta på mannen än att han rakar kroppen. Det är sjukt osexigt.

• studentbruttan29

Stubb är bara en dålig påminnelse om han KUNDE sett ut som en riktig man. Hatar verkligen rakade killar. 

• Flashbulb

Rakar jag inte mig så ser min kropp ut som en jävla matta och det vill jag inte. Jag gillar inte det, dessutom framhäver rakningen ens muskler vilket jag gillar.
    Ibland brukar jag trimma men den tar inte bort allt hår, lämnar kvar en del. Att ha hår på kroppen är nog mer "accepterat" ju äldre man blir. Känns inte som att tjejer under 30 föredrar hår på kroppen.

• Boomsan

Raka inte dig! Finns inget manligare än hår på bröstet ^^ haha
    plus att stubb är inget man gärna ligger och myser med Glad Va som du är {#emotions_dlg.flower}

• Blume

Riktiga män eldar bort håret.

Svar på tråden Rakning av kroppen - kille