Tonårsmamma
Jag har en fråga till er där ute,eller vill bara veta vad ni tycker om det jag har att berätta.
Vi har en dotter som är 17 år och hon har tidigare haft en pojkvän som hamnade snett,han bodde i fosterhem pga av dålig uppväxt..Sen tog det slut mellan dom till vår glädje.Han skötte inte skolan utan var bara hemma på dagarna.De är lika gamla.Men förra sommaren blev hon tillsammans med honom.Vilket vi inte var förtjusta i.Hon fick inte sova hos honom då för vi visste att han hållt på med droger,hasch.Vår dotter blev tillsammans med honom första gången när hon var 13 år,och då gillade vi verkligen killen.Tyckte synd om honom som inte haft det så lätt i sin familj.
Men det höll inte så länge den gången.I alla fall har hon nu berättat för mig för ca 5 veckor sen att hon har börjat träffa honom igen.
Jag blev ju inte glad.Hon säger att han är skötsam nu och bor med sin mamma och attdet funkar bra.
Jag har inte berättat för hennes pappa att dom träffas igen,han kommer bli så besviken,men samtidigt kan man ju inte bestämma vilken kille hon ska ha??Det känns som vi går bakom ryggen på honom,vilket vi också gör!Hur skullle ni göra och vad tycker ni om saken??