• Anonym (ts)

den enda som betyder något är hans första barn..

När jag träffade min sambo så hade han ett barn på 3år. Jag och hans barn kommer bra överens och jag tycker om mitt bonusbarn. Jag och sambon har fått 2st gemensamma barn ganska tätt då vi båda ville ha barn. Nu är det bara så att han vill inte göra något med våra gemensamma. När han första barn är hos oss, så hittar de på saker, och hans barn får mycket uppmärksamhet. Vet även att när hans första var bebis så lekte, badade och hade han barnet själv. Med våra gemensamma, ingenting. Inga bad, ingen lek, ingen tid bara dom, inga blöjbyten.
    Känns verkligen som den enda som betyder något för min sambo är hans första barn :(

• Svar på tråden den enda som betyder något är hans första barn..
  • Grappa

Men usch vilken trist känsla! Vad säger han om saken?
    Vad menar du med inga blöjbyten, byter du alla blöjor??

• Anonym (ts)
    Grappa skrev 2013-06-30 22:22:06 följande:
    Men usch vilken trist känsla! Vad säger han om saken?
    Vad menar du med inga blöjbyten, byter du alla blöjor??
    Han tycker att det inte är så, men han verkar inte vilja se det själv.
    Nej han byter inga blöjor, jag byter alla. Han tycker det är för äckligt :(
  • Grappa
    Anonym (ts) skrev 2013-06-30 22:27:10 följande:
    Han tycker att det inte är så, men han verkar inte vilja se det själv.
    Nej han byter inga blöjor, jag byter alla. Han tycker det är för äckligt :(
    Men hans förstföddas bytte han? Var de mindre äckliga?
    Kan hans låga engagemang ha nåt att göra med att du curlar? För om inte han byter blöjor gissar jag att du gör det? Och då slipper han ju, för du fixar ju det ändå?
  • Anonym (hmm)

Han kanske inte bytte på första heller?
    Hur mycket har han sitt barn sedan tidigare? Kan ju bero på att de inte får lika mycket tid ihop som era gemensamma? 

• Anonym (ts)
    Grappa skrev 2013-06-30 22:32:39 följande:
    Men hans förstföddas bytte han? Var de mindre äckliga?
    Kan hans låga engagemang ha nåt att göra med att du curlar? För om inte han byter blöjor gissar jag att du gör det? Och då slipper han ju, för du fixar ju det ändå?
    Japp hans första bytte han på, det barnet var tydligen mer önskat.
    Alltså jag har lämnat honom med barnet själv några gånger, för att han ska ta ansvar. Men det har bara slutat med att barnet inte fått torr blöja och fått gå rundor med bajs (och jätte röd rumpa). Så Nej han gör det inte oavsett
  • Anonym (ts)
    Anonym (hmm) skrev 2013-06-30 22:35:46 följande:
    Han kanske inte bytte på första heller?
    Hur mycket har han sitt barn sedan tidigare? Kan ju bero på att de inte får lika mycket tid ihop som era gemensamma? 
    Han har barnet varannan helg, klart han vill umgås med sitt barn när det är här. Men vill ju inte att våra barn aldrig ska få ha pappas uppmärksamhet bara för att de bor ihop
  • Grappa
    Anonym (ts) skrev 2013-06-30 22:37:22 följande:
    Japp hans första bytte han på, det barnet var tydligen mer önskat.
    Alltså jag har lämnat honom med barnet själv några gånger, för att han ska ta ansvar. Men det har bara slutat med att barnet inte fått torr blöja och fått gå rundor med bajs (och jätte röd rumpa). Så Nej han gör det inte oavsett
    Och om du räcker över en nybajsad unge och säger Här, din tur att byta?
  • Anonym (ts)
    Grappa skrev 2013-06-30 22:41:33 följande:
    Och om du räcker över en nybajsad unge och säger Här, din tur att byta?

Låtsas han om att han inte hör mig, eller går o säger han har annat att göra
  • Anonym (jisses)

hota med att lämna han om han inte bättrar sej..

Svar på tråden den enda som betyder något är hans första barn..