• Anonym (Drag queen)

Hur attraktivt tycker du det är med en kille som sminkar sig och klär sig i kvinnokläder?

Hur attraktivt tycker du det är med en kille som sminkar sig och klär sig i kvinnokläder?  På heltid alltså.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur attraktivt tycker du det är med en kille som sminkar sig och klär sig i kvinnokläder?
  • Froststar

Attraheras inte alls av det. Hade min sambo velat gå runt i kvinnokläder tror jag att förhållandet hade dött - fullkomligt.

• Anonym (jodå)

Ja kanske inte just de transorna på bilderna tycker jag var nåt att ha, men annars kan jag gilla det. Kanske inte på heltid dock.

• Josse112

Jag tycker inte att det är attraktivt med en kille som "klär ut sig" till en kvinna, men har heller inte någonting emot det. Killar som sminkar sig och bär kvinnokläder för att de tycker att det är snyggt och har det som sin egen stil är däremot fint.

• Anonym (Drag queen)
    Josse112 skrev 2013-07-01 12:28:04 följande:
    Jag tycker inte att det är attraktivt med en kille som "klär ut sig" till en kvinna, men har heller inte någonting emot det. Killar som sminkar sig och bär kvinnokläder för att de tycker att det är snyggt och har det som sin egen stil är däremot fint.
    Okej, men kan du tänka dig att leva i ett förhållande med en kille som är transa 100% av tiden.
  • Grynet2010

Dom här männen känns ju bara överdrivna och inte ett dugg sexiga alls.. Men Christer Lindarv jaa han är riktigt snygg när han förvandlas till kvinna och vilka ben han har, man blir lite smått svartsjuk haha...

Men sådana här transor är ju nästintill skrämmande att titta på ursäkta men jag tycker verkligen det. 

• lille Birger
    Grynet2010 skrev 2013-07-01 13:08:28 följande:
    Dom här männen känns ju bara överdrivna och inte ett dugg sexiga alls.. Men Christer Lindarv jaa han är riktigt snygg när han förvandlas till kvinna och vilka ben han har, man blir lite smått svartsjuk haha...

Men sådana här transor är ju nästintill skrämmande att titta på ursäkta men jag tycker verkligen det. 
    Vad menar du med skrämmande?
  • Grynet2010
    lille Birger skrev 2013-07-01 14:56:30 följande:
    Vad menar du med skrämmande?
    Äsch skrämmande va helt fel ordval av mig. Överdrivet och enormt kanske är bättre ord. 
    Tycker helt enkelt att det inte är snyggt eller charmigt att vara så överdrivet sminkat med överdrivna chester vare sig man är man,kvinna eller transa :) 
  • Anonym (1)

Bilderna var verkligen dåliga, de ser mer ut som maskerad. Så ser verkligen inte transor ut. Men för att svara på ts fråga så ja de skulle jag. Har tidigare haft ett kk-förhållande med en transsexuell tjej.

• Surii

Visst finns det attraktiva män som sminkar sig, men de sminkar sig ju inte för att attrahera oss kvinnor så Svaret måste ju blir NEJ, det är inte attraktivt för mig som kvinna. För övrigt är jag äcklad av människor som är så överdrivet upptagna med sitt utseende. Det är ett egoistiskt beteende och ligger tyvärr ett helt samhälle till last. Människans narscistiska läggning är inte attraktiv. GODHET är det.
    Tänk på det alla superspacklade kvinnor & män i horkläder. Ni trivs med att ge sådana associationer så protestera inte tack.

Svar på tråden Hur attraktivt tycker du det är med en kille som sminkar sig och klär sig i kvinnokläder?