• Anonym (Blivande nudist)

Blivande nudist trots stånd ?

Har länge varit sugen på nudistlivet men ofrivillig stånd hindrar mig, just fyllt 39 år men frågan som jag skulle vilja att både tjejer och killar som är nudister/besöker nudistbad hjälper mig att svara på är ifall det förekommer att män/killar har eller går omkring med stånd på offentliga nakenbad eller är det solklart att man klassas som "äcklig" kille/gubbe. Tacksam för tips på nudistbad i södra sverige 

• Svar på tråden Blivande nudist trots stånd ?
  • Anonym (.)

Måste du gå runt med ståndet? Lägg dig ner och håll dig diskret.

• Anonym (Blivande nudist)

nä behöver ju inte gå omkring men man vill ju inte bara ligga still,skall ju ta sig in på stranden o bada och så

• Anonym (.)
    Anonym (Blivande nudist) skrev 2013-07-01 17:07:34 följande:
    nä behöver ju inte gå omkring men man vill ju inte bara ligga still,skall ju ta sig in på stranden o bada och så
    Men måste du göra det då när du har stånd? Med tanke på att du har lagt tråden i sex-forumet så antar jag att du vill gå och visa upp dig.
  • Anonym (eh)

Du lär ju inte ha konstant stånd, eller? Gå och bada när den är slak.

• Lena

Allt längre ner än rakt ut känns okej, är den hårdare får man hålla sig i vattnet eller på sin plats och dölja det.

• Med Lem

Beror på vilket nakenbad. Det finns såna där ett obändigt stånd är ok. Särskilt om man är ett par. Oftast då klippbad med skrevor och buskage. Sällan jättefina sandstränder.

• Anonym (hängkorven)

Varför tror du att du får stånd? Är du bög eller? För det är mest gamla gubar på dom flesta nakenbad

• Anonym (Hasse A)
    Anonym (hängkorven) skrev 2013-07-01 20:30:00 följande:
    Varför tror du att du får stånd? Är du bög eller? För det är mest gamla gubar på dom flesta nakenbad
    Gubar i stubar?
  • paret

Går du ut i vattnet utan att störa nån är det ok med stånd, men springer du runt och tittar och snackar med folk är du garanterat en snuskgubbe.

• Larsgubben

Jag tror att det beror på hur du hanterar ståndet. Om du går omkring och söker kontakt kan det väcka anstöt, låt ståndet lägga sig. MEN jag tycker inte att man ska skämmas och göra allt för att dölja det. Trots allt är det naturligt att få stånd. Använd sunt förnuft och etikett. Lycka till, TS, på naturistbadet.

Svar på tråden Blivande nudist trots stånd ?