• Anonym (KKille)

Min KK vill ha dp - jag har frågor

Hej min flickvän, eller mer KK, tjatar om att hon vill ha dp. Igen. Hon har tidigare berättat att hon, före vi träffades,  prövat flera gånger med ett par bröder och säger att det var beroendeframkallande (!?). Jag är öppen för det mesta och hon har kollat in en av mina kompisar som verkar vara med på det. Det är sommmar , vi går ut hela tiden och det händer säkert när som helst. Men nu nojar jag över att vara lite för nära min kompis. Jag menar lår etc. Och fan vet hur det känns när båda är inne i varsitt hål. Känner man varandras kukar(?!!). Kan inte någon som varit med om det här beskriva lite närmare så jag vet om jag kan göra det här?

• Svar på tråden Min KK vill ha dp - jag har frågor
  • lyckligmamma87

Dp är väll 2 i samma hål???? O då känner du den andras kuk osv

O är det dm ni är ute efter så är det en i musen o en i analen...... Då vet jag inte hur det känns för killarna men man nuddar alltid något av den andra........

• NHult

Hur skulle du lyckas utföra detta utan att vara väldigt nära din kompis Skrattande
    daska pungarna mot varandra och så mysigt men du verkar  ha lite kukfobi haha
    DP = Double Penetration  

Bloggar lite här på FL <3
  • Superior24
    lyckligmamma87 skrev 2013-07-03 08:17:18 följande:
    Dp är väll 2 i samma hål???? O då känner du den andras kuk osv

O är det dm ni är ute efter så är det en i musen o en i analen...... Då vet jag inte hur det känns för killarna men man nuddar alltid något av den andra........
    DP - en i varje hål
    DPP - båda i fittan
    DAP- båda i röven
  • Superior24
    Anonym (KKille) skrev 2013-07-03 01:26:27 följande:
    Hej min flickvän, eller mer KK, tjatar om att hon vill ha dp. Igen. Hon har tidigare berättat att hon, före vi träffades,  prövat flera gånger med ett par bröder och säger att det var beroendeframkallande (!?). Jag är öppen för det mesta och hon har kollat in en av mina kompisar som verkar vara med på det. Det är sommmar , vi går ut hela tiden och det händer säkert när som helst. Men nu nojar jag över att vara lite för nära min kompis. Jag menar lår etc. Och fan vet hur det känns när båda är inne i varsitt hål. Känner man varandras kukar(?!!). Kan inte någon som varit med om det här beskriva lite närmare så jag vet om jag kan göra det här?
    Du får ställa upp för hennes skull tycker jag. Visa att du är en bra KK. Så länge du inte själv tar nåt i röven är du inte bög.
  • Oktagon
    Superior24 skrev 2013-07-03 14:15:34 följande:
    Du får ställa upp för hennes skull tycker jag. Visa att du är en bra KK. Så länge du inte själv tar nåt i röven är du inte bög.
    Precis, du måste ju ställa upp! Och så länge du suger av din polare men inte låter dig sugas av själv så är du inte heller bög!

Drömmer
  • lyckligmamma87

Låter som ts är väldigt ung......

• Anonym (KKille 2)

Då var det gjort. Fördel: Tjejen blev verkligen extremt kåt av situationen vilket var tändande för alla. Nackdel: Väldigt mycket kuk kontakt vilket var avtändande för mig. 

• lyckligmamma87

Hur gammal är du???

• paret

Hemskt att du är så rädd för beröring, du är inte lämpad för dubbelmacka.
    Ja, du känner den andre mannen mycket tydligt i andra hålet. 
    Tänk om du får hans sperma på dig när ni drar er ur, kommer du dö då?
    Be din kk hitta ny kk som inte är så rädd för allting.
    Trekant, eller dubbelmacka eller dp eller vad du nu vill kalla det, är bland det underbaraste som finns, men det är inget för dig.

• Frogo
    paret skrev 2013-07-26 16:21:00 följande:
    Hemskt att du är så rädd för beröring, du är inte lämpad för dubbelmacka. Ja, du känner den andre mannen mycket tydligt i andra hålet.  Tänk om du får hans sperma på dig när ni drar er ur, kommer du dö då? Be din kk hitta ny kk som inte är så rädd för allting. Trekant, eller dubbelmacka eller dp eller vad du nu vill kalla det, är bland det underbaraste som finns, men det är inget för dig.  

Word!
Svar på tråden Min KK vill ha dp - jag har frågor