• amanda93

sambon fyller 21 vad ska jag göra?

hejsan, nu är det såhär att sambon fyller snart, vi har väldigt lite pengar men vill ändå köpa nått åt han men vet inte vad!
    förra året köpte jag en upplevelse present till honom han älskar bilar så han skulle få köra lambourghini men
    när han fick den så sa han tack men vi har inte råd så han gjorde aldrig det, kändes inte alls bra försökte övertala han men sambon vägrade.

så iår vill jag inte att det ska hända samma sak några idéer??? 

• Svar på tråden sambon fyller 21 vad ska jag göra?
  • santos92

Inom vilken prisram?

Jag gjorde ett personligt fotoalbum åt min sambo när han fyllde år. Det uppskattades väldigt mycket  och det kostade inte skjortan heller :)

• amanda93

tjaa inte mer än 100-150 iaf :) åh vad smart :) lät som en toppen idé!

• goteborgemma
    santos92 skrev 2013-07-03 19:57:57 följande:
    Inom vilken prisram?

Jag gjorde ett personligt fotoalbum åt min sambo när han fyllde år. Det uppskattades väldigt mycket  och det kostade inte skjortan heller :)

Personlig fotoalbum är riktigt trevligt att både ge bort och få som present...däremot kan priset skena iväg om man vill framkalla många bilder och det är dessutom tidskrävande med redigering osv...

Rekommenderar därför amanda93 en upplevelse i år igen! En upplevelse kan ju vara en fika, en god sommarläsning med en trevlig bok. Finns ju en hel del hemsidor som säljer sådant för halva priset så att man inte hamnar i den penganöden. Hittade faktiskt en ny sida igår med olika unika erbjudanden www.collectiveshopping.se . Garanterar inte att något passar men värt att ta en titt iaf :)
  • santos92

Ja mitt album gick på ca 300:-... Tyckte inte alls det var farligt. Och bra blev det oxå!

• goteborgemma
    santos92 skrev 2013-07-12 13:19:36 följande:
    Ja mitt album gick på ca 300:-... Tyckte inte alls det var farligt. Och bra blev det oxå!
    Mitt album gick på 500 :- eftersom jag ville framkalla alla bilder och ha möjlighet och välja...Svårt att veta kvalitén på bilderna annars. Föredrar upplevelser eller retaurang/cafébesök så man kan skapa minnen ihop istället!
  • santos92

Jag framkallade mina bilder oxå, noga utvalt dessutom...

Meeen skitsamma. Jag tycker både mitt förslag om fotoalbum och ditt om resturang/upplevelser är båda fina saker att ge.

Tack och hej

• goteborgemma
    santos92 skrev 2013-07-13 15:17:25 följande:
    Jag framkallade mina bilder oxå, noga utvalt dessutom...

Meeen skitsamma. Jag tycker både mitt förslag om fotoalbum och ditt om resturang/upplevelser är båda fina saker att ge.

Tack och hej

Det är ju en av de bästa presenterna! Att ge bort bilder på minnen ligger i klass med att skapa minnen. Har du tips på var du framkallade dina bilder??
  • amanda93

jättebra förslag båda 2 :) ska kolla upp den där sidan, nu har ju sambon fyllt och vi hade tyvärr inga pengar men det blev frukost på sängen en ros och ett löfte om att ge han något så fort vi fått in pengar :)

hans svar blev att allt var perfekt ändå att han bara ville ha mig och våran son hos sig utan några paket (gulligt) :) 

Svar på tråden sambon fyller 21 vad ska jag göra?