• Anonym (undrar)

Någon/några med sugar daddy som kan berätta lite? :)

Har varit nyfiken på sugar daddies ett tag nu och skulle gärna vilja veta lite mer om det från de som har erfarenhet? 

Hur träffades ni?
    Hur går erat förållande till? Träffas ni irl? Bara över internet,telefon? Hur ofta träffas ni om ni gör det? 

Har ni barn(inte med sugardaddy'n), isåfall hur får ni det att funka?

Ja, lite frågor sådär.. Någon som vill svara och diskutera lite? :)

• Svar på tråden Någon/några med sugar daddy som kan berätta lite? :)
  • Alby

Skaffa en sugar daddy när du har barn?? Varför inte vara en bra förebild och försörja dig själv istället??

• Anonym (undrar)

Det var bara en grej som jag skrev då det kanske är folk som har barn,, jag är bara nyfiken hur allt går till, jag har inte tänkt att skaffa mig en då jag har det bra utan ;) 

• favorit61
    Anonym (undrar) skrev 2013-07-04 00:36:25 följande:
    Har varit nyfiken på sugar daddies ett tag nu och skulle gärna vilja veta lite mer om det från de som har erfarenhet? 

Hur träffades ni?
    Hur går erat förållande till? Träffas ni irl? Bara över internet,telefon? Hur ofta träffas ni om ni gör det? 

Har ni barn(inte med sugardaddy'n), isåfall hur får ni det att funka?

Ja, lite frågor sådär.. Någon som vill svara och diskutera lite? :)

Hej, jag är en sugardaddy..träffade min första unga tjej som var 18 och jag 49, jag träffade henne på krogen, sen  sågs vi en gång i veckan. Jag bjöd henne på middag och köpte kläder och skor till henne och satte in en slant på hennes konto. För det så fick jag ha en super sexig ung tjej, och härlig sex...nu har det bara runnit på dom senaste åren med nya unga härliga tjejer som vill ha det bra..Jag vet att dom inte vill ha mig utan mina pengar, men vi har hat en bra relation med mycket skratt och skoj..när vi har träffats..
Svar på tråden Någon/några med sugar daddy som kan berätta lite? :)