• FinastE2010

Vad ska jag lägga i korgen? Present, dagis.

Hej!

Behöver supersnabbt svar då jag måste fixa detta omgående och ska iväg nu. ^^

Har tyvärr inte jätte mycket pengar men då mitt barn ska sluta på dagis sen i aug och det nu är sommaruppehåll tänkte jag ge en gemensam korg till alla dagisfröknarna med lite choklad, nötter, belgiska chokladsnäckor och något mer. Men vad mer ska jag stoppa i?

Tacksam för snabbt svar! :)     

• Svar på tråden Vad ska jag lägga i korgen? Present, dagis.
  • Fröken Vargh

Hur många fröknar är det som ska dela och hur mycket pengar tänkte du lägga?

Vi brukar ge presentkort på ex. IKEA istället på ca 250 (har bara 5 fröknar), men det räcker ju med 100kr! Tror det uppskattas mer än choklad även om det är "litet" så kan man ändå välja bland väldigt mycket som passar alla och det känns mer "individuellt" även om det är ett presentkort.

• KaeJ

Nåt gott löste eller kaffe, frukt, kex(sötare varianten)
    Kanske nån dricka typ cider eller dylikt,
    Tänk saker de kan ha på ett personalmötet typ.

• FinastE2010
    Fröken Vargh skrev 2013-07-04 11:56:18 följande:
    Hur många fröknar är det som ska dela och hur mycket pengar tänkte du lägga?

Vi brukar ge presentkort på ex. IKEA istället på ca 250 (har bara 5 fröknar), men det räcker ju med 100kr! Tror det uppskattas mer än choklad även om det är "litet" så kan man ändå välja bland väldigt mycket som passar alla och det känns mer "individuellt" även om det är ett presentkort.

De är ganska så många och även vikarier etc. så därför jag tänkte en korg med massor av godsaker de kan dela på. Är ju ute lite i sista sekund också..
  • RöttÄrSött

Det är semestertider så det är bra med saker som håller (såsom choklad), te skulle jag välja tepåsar isf (det finns i regel inte tekulor i fikarummet) samt att jag skulle skippa cider och dylikt som inte är så gott varmt och det finns inte alltid kyl i fikarummen.

Mer godis av olika sorter och kanske torkad frukt skulle jag satsat på

Svar på tråden Vad ska jag lägga i korgen? Present, dagis.