• scaras

2-åring, bara blöja under klänning. Oklätt?

Diskuterade hemma hur det egentligen ser ut, dottern snart 2 brukar inte ha nått mer än blöjan under klänningen varma dagar. Sambon tycker det är helt ok och inget man bryr sig om, jag tycker att visst är det väl ok men ser lite "oklätt" ut eller vad man ska säga, iaf om man ska iväg nånstans. Föredrar att hon har typ tights eller cykelbyxor eller nått under så klänningen oftas kanar upp där bak som det blir när barn aldrig sitter still. Tungan ute Hemma är ju det mesta ok såklart.
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden 2-åring, bara blöja under klänning. Oklätt?
  • Frontline
    scaras skrev 2013-07-04 14:38:47 följande:
    Vad tycker ni?
    Inte ett skit tycker jag, tycker det är fullt normalt...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Natulcien

Handlar det om att du inte vill att folk ska se att hon har blöja? Annars förstår jag inte vad det skulle spela för roll..?

• Sölve

Min yngsta går helt bar under hela somrarna. Det är liksom halva charmen med sommaren att man kan gå oklätt.

• lostinspace

Går väl alldeles ypperligt bra att ha det så...

Sen om man skall på kalas eller nått så kanske man kan ta på någon underbyxa eller shorts eller liknande?

• scaras

Klart det går bra att ha det så.. min första tanke är bara att det ser ut som om en annan skulle ha bara trosorna på sig men det kanske är jag som tänker konstigt.. hehe

• Sölve
    scaras skrev 2013-07-04 15:39:38 följande:
    Klart det går bra att ha det så.. min första tanke är bara att det ser ut som om en annan skulle ha bara trosorna på sig men det kanske är jag som tänker konstigt.. hehe
    Fast att ha bara trosor under en klänning är ju jättevanligt?
  • scaras
    Sölve skrev 2013-07-04 15:55:04 följande:
    Fast att ha bara trosor under en klänning är ju jättevanligt?
    Hehe.. jo jo, men kanske inte om man går runt med klänningen uppdragen över baken mest hela tiden. Tungan ute
  • Griseknoen35

Oj, mina ungar springer ute med en klänning och trosor bara.. Sonen kan ha en tshirt o blöja om det är jätte varmt.. Har aldrig haft en tanke på att det skulle vara konstigt

Svar på tråden 2-åring, bara blöja under klänning. Oklätt?