• Anonym (Milfhunter)

Vart i Stockholm samlas Milfs och lammkött för framförallt sex?

Ja... Jag undrar vart i Stockholm man ska gå om man, som lammkött, är ute efter att få ligga med några snygga härliga "cougars"? Har funnit attraktiva kvinnor allt från 30 - 60 och jag själv är 25, ser bra ut och inga problem att få tjejer i egen ålder, tränad osv... Bra anseende osv...

Vill ha en rolig stund med Milfs helt enkelt :) Vart ska jag gå för att enkelt få napp? :)

• Svar på tråden Vart i Stockholm samlas Milfs och lammkött för framförallt sex?
  • missan75

Bra anseende? Det lät faktiskt jätteroligt i sammanhanget.

Men tyvärr har jag inget svar på din fråga.

• Anonym (Milfhunter)

Bump!

• ModestyB

Gröna Jägaren?*fniss*

Nej, men kanske Nyfiken gul, Fotografiska eller varför inte en eftermiddag på Millesgården?

• missan75

Gröne Jägaren? Dit går väl ingen med självrespekt ändå?

• cazh82

Gå till gröne jägarn om du vill fånga något lätt. Hört att café opera har något röj för cougars på fredagar, annars golden hits. Är som mygg, de finns överallt.

• ModestyB
    Llml skrev 2013-07-06 12:24:26 följande:
    Fotografiska? :S
    Japp! Där hänger hippa 35+ med lite intressen här i livet- och ibland är det livemusik på uteserveringen.

Jag skojade bara om jägaren, helt sant är att en bör hålla sig borta.

På Nyfiken Gul hänger alla möjliga, många after-works soliga dagar.
    Millesgården för att det är helt vansinnigt vackert och har många besökare, turister och konstintresserade milfs med stil, det måste ju inte bara handla om alkohol när någon vill få ett bra napp.
  • Anonym (Milfhunter)

Berätta mer om det här stället Jägaren? Låter som ett ställe där mycket WT och enkla ligg flockas, sådant gillar jag.

• ModestyB

Haha, Gröne Jägaren ligger på Götgatan, vid Skanstull. Det är som värsta byhålealkisbaren, men mitt i stan. Inte alls fräscht, inte så classy, men jo, där finns det ett urval.

• Anonym (Milfhunter)
    ModestyB skrev 2013-07-06 17:28:17 följande:
    Haha, Gröne Jägaren ligger på Götgatan, vid Skanstull. Det är som värsta byhålealkisbaren, men mitt i stan. Inte alls fräscht, inte så classy, men jo, där finns det ett urval.
    Så om man är ett över snittet snyggt lammkött som osar av testosteron så bör man enkelt med sig hem en "donna"?
  • ModestyB

Eeh, en kvinna 40+ är vad du får med dig hem. Jag har minsann inte utlovat några kvalitetsgarantier.

• Anonym (Milfhunter)
    ModestyB skrev 2013-07-06 17:48:39 följande:
    Eeh, en kvinna 40+ är vad du får med dig hem. Jag har minsann inte utlovat några kvalitetsgarantier.
    Det låter perfekt.
  • Anonym (Milfhunter)

Jag vill ha fler tips med 100 % garanti! Vad tror ni om kryssningar och isf vilka teman ska man sikta in på?

• Anonym (Anon)

Du låter lite väl desperat Flört

Men det finns väl inget ställe med "liggagaranti". Det finns dock massor av ställen med kvinnor i den ålder du söker efter. Just på sommaren så vimlar det utav dem på de flesta ställen. Förstår faktiskt inte att du kan ha missat dem om du har varit ute. Om de sedan går ur bara för att ligga med lammkött tvivlar jag starkt på. Men prova.

Scandic Kungsgatan
    Love Boat (som är ett "grupp" som flyttar runt )
    Fredagsöl (se ovan)
    Norra Bantorget och sommarserveringen där.
    Orangeriet
    Mälarpaviljongen

dvs allt som är utomhus när det är sommar. 

• ModestyB

Kryssningar vimlar ju av liggsugna människor, så ja, det lär vara en bra chans där. Ibland ordnas det singelkryssningar, försök hitta en sådan.

• Anonym (Tess)

På gröne jägaren är det ju bara bajernvrak. Dvs risigt söderpack som hänger där 7dagar i veckan sålänge bidraget räcker.

Du får ju gå någonstans där det är äldre. Vad heter stället på norra bantorget? Hotellbarer är också ett hett tips.

• Lizz

Jag var ganska motvilligt på Engelen för första gången för nån månad sen. Där verkade hela upplägget vara just det du efterfrågar. Sen om damerna var särskilt attraktiva är det nog bäst att du själv bedömer, jag hade iallafall väldigt roligt vid sidan av dansgolvet ;)

• Anonym (Var)

Var då någonstans finns det ens kvinnor på 30+ som träffar yngre 

• Anonym (Tjej54)

Har träffat yngre via datingsiter.

• Anonym (Var)
    Anonym (Tjej54) skrev 2019-04-23 14:02:39 följande:

Har träffat yngre via datingsiter.

Jaså men fortfarande är det otroligt få kvinnor som attraheras av yngre  
Svar på tråden Vart i Stockholm samlas Milfs och lammkött för framförallt sex?