• Anonym (Raskens Ida)

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem :-(

Ja så är det tyvärr

• Svar på tråden En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem :-(
  • mycketsaft

Jag vet.. Inte blir vi rikare av hans stora dase som släpar runt här hemma.

• Anonym (Raskens Ida)
    mycketsaft skrev 2013-07-07 00:38:56 följande:
    Jag vet.. Inte blir vi rikare av hans stora dase som släpar runt här hemma.
    Du förstår  precis
  • mycketsaft
    Anonym (Raskens Ida) skrev 2013-07-07 00:42:46 följande:
    Du förstår  precis

Ska jag vara ärlig tror jag inte att vi hade varit rikare om den hade varit mindre, men man vet aldrig.
  • Musik

Kvinnor som fått stor kuk är ändå en erfarenhet rikare

• vampyria2
    Musik skrev 2013-07-07 00:50:49 följande:
    Kvinnor som fått stor kuk är ändå en erfarenhet rikare
    Ja jäklar att vara kvinna och ha en stor kuk, det måste vara en konstig erfarenhet om inte annat
  • Litet My

Man kan köpa sig en stor konstgjord kuk, men då blir man ju mindre rik sedan när man betalat :/

• mycketsaft
    vampyria2 skrev 2013-07-07 00:53:04 följande:
    Ja jäklar att vara kvinna och ha en stor kuk, det måste vara en konstig erfarenhet om inte annat

Ba dum tish ;)
  • mycketsaft
    Litet My skrev 2013-07-07 00:55:16 följande:
    Man kan köpa sig en stor konstgjord kuk, men då blir man ju mindre rik sedan när man betalat :/

crap.. ja aldrig får man vara nöjd..
  • Ungakillen95
    vampyria2 skrev 2013-07-07 00:53:04 följande:
    Speciellt fått, tänk vad snopet den bara växer ut under natten och på morgonen står man där med hakan i golvet och undrar vad som hänt...
  • aniell

men man kanske kan tjäna pengar på den stora kuken? de är ju attraktiva i porrbranschen XD

• mycketsaft
    Ungakillen95 skrev 2013-07-07 00:56:10 följande:
    Speciellt fått, tänk vad snopet den bara växer ut under natten och på morgonen står man där med hakan i golvet och undrar vad som hänt...
    Jag har drömt att det har varit så, jag är glad att jag fick vakna upp och inse att det inte var på riktigt. Inte för att det är något fel på penisar då men..
  • mycketsaft
    aniell skrev 2013-07-07 00:59:55 följande:
    men man kanske kan tjäna pengar på den stora kuken? de är ju attraktiva i porrbranschen XD

Hmmm.. det var ju en idé.. Men jag vill inte att någon annan rör hans fjong Skrikandes Om det inte är en läkare som gör det för att det är något fel såklart.
  • Anonym (Ja tack)

Kanske inte, men hade inte tackat nej till en stor dase just nu.

• Anonym (Raskens Ida)
    aniell skrev 2013-07-07 00:59:55 följande:
Svar på tråden En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem :-(