• Mamma till GoaMoa

Amnings BH med bygel.

Ammar fortfarande min dotter på 9 månader men känner att det inte är lika mycket mjölk i brösten som förrut.

Skulle behöva ha en bh med lite mer stöd nu, och har hittat några men eftersom dom är så dyra så ville jag höra lite vilka märken ni har och om ni är nöjda med den ni har.

• Svar på tråden Amnings BH med bygel.
  • mammatilldig

kapp ahl har bar för ca 100kr svarta/vita med spets och bygel. tänk på att det är viktigt med storlekern så bygeln inte trycker på en mjölkgång

• Mamma till GoaMoa

mammatilldig - trodde inte kappahl hade mammakläder.

• Jessica24

KappAhl har i alla fall Mamma-jeans och trosor och BH:ar.

/Jessica24

• Mamma till GoaMoa

Jag var in engång på kappahl här i Uppsala och det enda dom hade inne var en mammakjol har därför inte gått in mer där. Men får kanske gör ett besök igen.

• anilova

Kappahl i Uppsala hade amningsbehåar med bygel för ett par år sedan i vart fall. Men jag avstod, eftersom den inte gick att tvätta i sextio grader. Och om man inte vill tvingas slänga den om man skulle drabbas av torsk så måste den ju klara det.

• Reflex

ag har precis varit på kappahl och köpt en ny ammningsbh med bygel, från serien motherline.
    Här i linköping hade dom rea och alla bh:ar kosta bara 99 kr.
    Jag har 3 likadana innan och jag tycker dom funkar jättebra.
    Finns i vitt och svart .

• snart tre

Jag har haft en från Triumph (har precis slutat amma) som jag köpte på rean. Betalade 199 och den har varit kanon. Så mkt dyrare än t ex KappAhl är de inte om man köper när de är på rea, vilket det ju faktiskt är nu. Köpte min på Åhléns som har mycket bra amningsbehåar med byglar - det brukar alltid vara någon de rear ut.

• kejsarinnan

Jah har en Abecita,jättebra och finns även i stora storlekar.Kostar drygt 300.

• Nina 73

Jag hade också en från kappahl när jag ammade. Står visserligen att man inte ska tvätta den i 60 grader, men å andra sidan ska man ju egentligen aldrig tvätta bh med b y gel i maskin. Jag tvättade min massor med gånger i tvättpåse i 60 grader, det gick finfint!!

Svar på tråden Amnings BH med bygel.