• Anonym (Undrande)

Värk efter ägglossning

Hade ägglossningssekret från måndag till torsdag ungefär, kände kraftigare värk i onsdags och torsdag så antar att ägglossningen skedde någon av de dagarna?! Men har sedan dess haft molande värk i nedre magen som även går ut i ryggen/svanken och viss värk i rumpan som jag brukar ha vid mens. Är det vanligt att man har värk efter ägglossning?

• Svar på tråden Värk efter ägglossning
  • Anonym (Undrande)

Hade mens 21/6 så tycker ju inte att jag borde vara det... Men chansen finns ju...

Har ff molande värk men det är väl bara att vänta och se om mensen dyker upp nästa vecka.

• SaVe

När man är gravid så har man nämligen molande värk, det låter ju så men jag kan ju ha fel...

• Anonym (hihi)

Det är ju bara att vänta och se i så fall.

Helt omöjligt att veta om just din molvärk beror på ägglossning, att mensen är på väg, att du har en infektion, är gravid, inte är gravid, polyper, magsjuka osv osv   

• Anonym (Undrande)

Japp bara att vänta och se ja, men man blir alltid fundersam när inte kroppen beter sig som vanligt... samt så är man ju grym på att leta symptom när man gärna vill vara gravid Flört

• Anonym (Undrande)

Jag är gravid!

• viveca3

Inaktiv tråd, men hittade den i jakt på hjälp då jag idag fick grotesk värk efter/vid ägglossning! GRATTIS TS! Hoppas att min värk är liknande som du hade, då även jag är ett proffs på att leta symptom när graviditetslängtan trycker.. Återigen, grattis till graviditeten!

Svar på tråden Värk efter ägglossning