• Anonym (måsar)

Fiskmåsar på stranden

Fin dag med bad och sol ,förrutom alla dessa djävla  fiskmåsar, då man satt på stranden så känner man måsar som naffsar  i håret tittar upp och ser säkert 30 måsar flyga omkring  , fy satan vad äckligt , bara skrek och ställde mig upp , det är mat dom vill ha från papperskorgar osv  men ändå vad svinit med dom fåglarna , man sitter på sin vakt sen mot denna äckliga ohyra.Är där mycket måsar överallt , det är inga kvalitet fåglar direkt . Bläää

• Svar på tråden Fiskmåsar på stranden
  • Solrosens
    city cat skrev 2013-07-08 21:06:45 följande:
    IQ fiskmås
    Fnudden for president

Vem jag?
  • Bragokex

Måsar är bland de mest intelligenta fåglar som finns (även kråkfåglar och papegojor). Om man inte gillar måsar så är väl stranden en dum plats att vara på.

• Anonym (måsar)
    Solrosens skrev 2013-07-08 21:00:55 följande:
    jag brukar mata våra måsar

Är det sant , det är fåglar som räknas som ohyra , Hälsningar Anticimex.
  • Anonym (måsar)
    Bragokex skrev 2013-07-08 21:12:29 följande:
    Måsar är bland de mest intelligenta fåglar som finns (även kråkfåglar och papegojor). Om man inte gillar måsar så är väl stranden en dum plats att vara på.
    Men seriöst menar du man ska skita i att leva för att det finns ohyra och äckel , finns Anticimex(-:
  • KaSaM

Det bästa alternativet som jag ser det är då att inte åka till stranden

• sextiotalist

Det är nu de är som värst, många har ungar som inte är flygfärdiga, men om ett par veckor brukar de lugna ned sig

• Anonym (måsar)
    KaSaM skrev 2013-07-08 21:16:30 följande:
    Det bästa alternativet som jag ser det är då att inte åka till stranden
    Knappast jag vill inte ruttna bort inomhus , man kan sluta mata dessa fåglar istället för det är bakteriespridande ohyra , att där flyger måsar gör väl inget i sig men dom är närgångna och det är äckligt som fan .
  • Solrosens
    Anonym (måsar) skrev 2013-07-08 21:13:49 följande:
    Är det sant , det är fåglar som räknas som ohyra , Hälsningar Anticimex.

Nä aldrig, de är fåglar som alla andra också behöver mat för att klara sig! Jag ger matrester till alla fåglar! Det störrsta ohyran på denna planet är människan!
Svar på tråden Fiskmåsar på stranden