Sextips, tipsa om allt ni kan :)
Hej allihopa!
I dagsläget dejtar jag en kille. Har gjort det i ca 2-3månader snart. Vi är väldigt förtjusta i varandra och jag minns dagen jag först såg honom. Drog tills han direkt. SÅ SNYGG OCH SEXIG blev helt bortom mig haha..
Vi ses några ggr i veckan och brukar alltid ha sex när vi väl ses. Saken är den att han har väldigt ofta stånd i närheten av mig och är "sugen" på mig rätt ofta därtill också ;) Jag älskar att ha sex med han. helt underbart och han är välutrustad med så det är plus i kanten där :)
jag har alltid haft stor sexlust och älskar att testa på alla möjliga saker inom sex o samlevnad (förutom analt & sprut i ansikte osv) men utöver det gillar jag presis allt. Samma sak med han. Vi har diskuterat vad vi gillar och inte gillar osv.. och han gillar allting men hans favoriter är att bli riden. saken är den att jag tycker det e trist att alltid rida... bara rida vanligt... inte kul i längden liksom. vill ge så mkt mer än bara så. vi båda har stor sexdrift och älskar att personen tar för sig och att man får ge.
problemet är bara att vi båda två vågar inte släppa loss. jag har sugit han, men har aldrig fått bli slickad. det var 1,5 årsen han gick ner på ngn sist så jag antar att det har med lite osäkerhet att han inte gjort det än för han sääger att han gillar o göra det men att han kanske är lite "ringrostig" just nu. Men hur får jag han att släppa loss lite?? ja har ju också behov av oralt, haha.. lite frusterrande ibland :P och sen villl ja gärna ha lite tips på hur man kan "släppa loss" lite mera också... ställningar, ställen, hur man tar initiativ på ett sexigt sätt osv..
TIPSA MIG OM ALLT NI KAN O VET :D !
tack på förhand!