• Anonym (nyfiken)

Sextips, tipsa om allt ni kan :)

Hej allihopa!

I dagsläget dejtar jag en kille. Har gjort det i ca 2-3månader snart. Vi är väldigt förtjusta i varandra och jag minns dagen jag först såg honom. Drog tills han direkt. SÅ SNYGG OCH SEXIG blev helt bortom mig haha..
     Vi ses några ggr i veckan och brukar alltid ha sex när vi väl ses. Saken är den att han har väldigt ofta stånd i närheten av mig och är "sugen" på mig rätt ofta därtill också ;) Jag älskar att ha sex med han. helt underbart och han är välutrustad med så det är plus i kanten där :)

jag har alltid haft stor sexlust och älskar att testa på alla möjliga saker inom sex o samlevnad (förutom analt & sprut i ansikte osv) men utöver det gillar jag presis allt. Samma sak med han.  Vi har diskuterat vad vi gillar och inte gillar osv.. och han gillar allting men hans favoriter är att bli riden. saken är den att jag tycker det e trist att alltid rida... bara rida vanligt... inte kul i längden liksom. vill ge så mkt mer än bara så. vi båda har stor sexdrift och älskar att personen tar för sig och att man får ge.

problemet är bara att vi båda två vågar inte släppa loss. jag har sugit han, men har aldrig fått bli slickad. det var 1,5 årsen han gick ner på ngn sist så jag antar att det har med lite osäkerhet att han inte gjort det än för han sääger att han gillar o göra det men att han kanske är lite "ringrostig" just nu. Men hur får jag han att släppa loss lite?? ja har ju också behov av oralt, haha.. lite frusterrande ibland :P och sen villl ja gärna ha lite tips på hur man kan "släppa loss" lite mera också... ställningar, ställen, hur man tar initiativ på ett sexigt sätt osv..
    TIPSA MIG OM ALLT NI KAN O VET :D !

tack på förhand! 

• Svar på tråden Sextips, tipsa om allt ni kan :)
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (tips ;)) skrev 2013-07-08 23:38:40 följande:
    Ge han komplimanger om hans kropp,det han gör i sängen! Det kan göra han mer självsäker!
    Duscha med han, ge honom en kram undertiden ni duschar, ha händerna på röven då, börja långsamt kyssa han,,försök få det att leda till sex, de kan bli hett ;) 

hej och tackk för svar :) va kan man ge för komplimanger typ då? för när jag väl sagt nåt någongång så nekar han det och tar inte åt sig.. han gillar inte sin kropp så mkt verkar d som :/ är det inte för tidigt för en dush tsm? vi dejtar ju bara? :P vet inte när det är tid för sådant o inte han kanske tackar nej? haha..

han vill o pratar mkt om att han vill att det skall vara spontat, överallt o när som helst (att man har sex). lite vilt så.. släppa loss lite.. o ja gillar samma som han, men varken någon av oss släpper loss? är det av osäkerhet eller va berror det på??

som ida tex, han tog handen på mig o började lite smått för skojs skull sedan börjad ja på han o sen började vi ha samlag typ direkt. känns dumt o pinsamt på ett sätt o det blir inget bra likom. asså sexet är bra men det är inte speciellt sexigt haha.. vi bara tar på varann sen pang på rödbetan o sen klara? :/ han kommer rätt fort också o detta är litet prblem ibland för han vill ggärna fortsätta längre..

ge mig mer tips :) ! vill verkligen släppa los men vet inte hur..? vill få han o släppa loss med?        
  • Mini Me11

Det ni har på gång låter ju underbart!!
    Kan tänka mig att det blir "pang på" för att man gärna vill ha sex direkt. Flört
    Ett tips som jag kan ge är att ge varandra oljemassage som sakta men säkert övergår till att bli mer och mer intim. Lek med oljan och utforska varje millimeter av era kroppar.

• Anonym (nyfiken)

tack för svar.

Anonym (tips ;)) skrev 2013-07-11 09:51:27 följande:
    Men asså kolla här! När jag har sex med ''min'' kille, (vi dejtar inte och är inte ens tillsammans. Vi är bara vanliga vänner, men på något konstigt sätt klickar vi ändå.), så brukar jag säga att han e jätteskön osv, det brukar oftast vara en bra komplimang eftersom när en tjej säger så, så tar oftast killar det som att de är stora ;) för annars skulle de ju inte kännas som det gör ;) Ge komplimanger till han för hans manliga! Varför skulle n inte kunna duscha tillsammans? Ni har ju redan sett varandras kroppar och haft sex! det kan vara en bra variation tycker jag! likaså som att ha sex utomhus! Du verkar osäker enligt mig :p, Ni kanske borde prova på att supa tillsammans en fredagskväll och se om spänningarna släpper, då kanske ni vågar mer och det kan bli lite skojigt, vad tror du om det? :D 

vi har dushat tillsammans och det slutade med sex. det var hett :P men han går fortarande inte ner på mig? bara samma sex hela tiden.... i början när vi träffades pratade vi lite smått om vad vi gillar o inte gillar. han sa att han älskar o gå ner på tjejen om hoon e fresh o han tycker om henne osv, men att han antagligen är ringrostig för det var så längesedan han gick ner på någon nu. han säger att jag har ett fint o fräsht underliv och allt är jättebra. han tycker om mig också. jag har sugit av han två ggr nu sedan vi började dejta.. jag vill gärna suga mer men vill inte vara den enda som ger oralt heller? just nu på senaste så har det inte varit oralt alls.. häromdan satt vi och åt godis och då skojjade han lite o slickade rejält på en klubba o sa "jag kan sllicka" och ja, det såg jag verkligen också..haha..men vf gjorde han så o sa så?? för att reta mig? :S smma sak häromdan när vi skickade sex sms, då jag var så kåt. han skrev massa sms om att han går ner på mig, att ja ska föreställa mig det osv.. han vet att ja älskar att bli slikad, men ändå händer det inget på riktigt??

så jag förstår inte vad är problemet? vågar han inte?? vill han inte?? fattar ingenting. när man pratar om det säger han ingenting.. och jag vill inte pressa honom heller :/ han släpper aldrig loss. säger inte när han kommer i mig (antagligen för han kmr fort varje gång) och han stönar ingenting.. han säger hela tide natt han skall göra det (släppa loss lite) men det blir aldrg så? :/
  • Anonym (sexiga tips)

Om det kommer på tal igen så tycker jag du borde säga på ett lite flirtigt sätt att du skulle gilla det jättemycket! Visar det sig att han vill det men inte riktigt vet hur han ska göra längre kan du ju bara säga att vad man än gör är det ju hur skönt som helst! 

En sak jag testade på min pojkvän var att köpa stay-ups, trosor, strumpebandshållare och korsett och sen satt vi och umgicks och drack några glas vin. När vi kom hem sminkade jag mig och fixade håret, satte på mig en morgonrock, satte på musik och gick ut till honom. Han kollade på mig helt annorlunda än han någonsin gjort och där slog det mig att han gick igång på att bli lite dominerad. Då kan man tex suga av lite och kanske till och med sätta dig på hans ansikte (om du vet att han vill slicka såklart). När man har druckit lite vin blir man modigare och om du tar iniativen kanske han bara hänger på och sen kanske isen är bruten efter det? :) 

Eller föreslå att ni kan göra 69:an? Då "arbetar" ni ju båda samtidigt och pressen på honom blir inte lika stor. Första gången han gör det kan du ju visa extremt mycket uppskattning så han vet att det han gjorde var bra :)

angående sexställningar så älskar jag när man lägger 2 kuddar under rumpan och killen står på knä och håller i mig. Sååå skönt!

Har man svårt att komma rekommenderar jag att ha sex med en penisring och vibrator. Då har vi kommit samtidigt flera gånger.

lycka till :) 

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (sexiga tips) skrev 2013-07-15 15:35:44 följande:
    Om det kommer på tal igen så tycker jag du borde säga på ett lite flirtigt sätt att du skulle gilla det jättemycket! Visar det sig att han vill det men inte riktigt vet hur han ska göra längre kan du ju bara säga att vad man än gör är det ju hur skönt som helst! 

En sak jag testade på min pojkvän var att köpa stay-ups, trosor, strumpebandshållare och korsett och sen satt vi och umgicks och drack några glas vin. När vi kom hem sminkade jag mig och fixade håret, satte på mig en morgonrock, satte på musik och gick ut till honom. Han kollade på mig helt annorlunda än han någonsin gjort och där slog det mig att han gick igång på att bli lite dominerad. Då kan man tex suga av lite och kanske till och med sätta dig på hans ansikte (om du vet att han vill slicka såklart). När man har druckit lite vin blir man modigare och om du tar iniativen kanske han bara hänger på och sen kanske isen är bruten efter det? :) 

Eller föreslå att ni kan göra 69:an? Då "arbetar" ni ju båda samtidigt och pressen på honom blir inte lika stor. Första gången han gör det kan du ju visa extremt mycket uppskattning så han vet att det han gjorde var bra :)

angående sexställningar så älskar jag när man lägger 2 kuddar under rumpan och killen står på knä och håller i mig. Sååå skönt!

Har man svårt att komma rekommenderar jag att ha sex med en penisring och vibrator. Då har vi kommit samtidigt flera gånger.

lycka till :) 
    Det HAR kommit på tal igen, och då har jag sagt att jag älskar sånt och så lte smått och då har han sagt "får väl ta o göra det då" osv... men det händer ju aldrig? börjar bli lite smått irreterad nu för det är alltid han som får komma exakt varje gång vi har sex? själv har man inte fått komma en ena gång?? :/

en vän sa också att jag skall testa o sätta mig på hans ansikte. och han gillar ju att bli dominerad o dominera har han sagt. att tjejen tar initiativ osv. och jag ÄR ju sån men när det kommer till han så vågar jag inte? han är tillbakadragen med sådant oh då blir ja likadan. helt konstigt? haha. men ja tror inte sätta sig på hans ansikte är sån bra ide för han verkar ju inte vilja gå ner på mig inte vad han visat iaf (bara snackat) ?
     vill inte direkt få ett NEJ lr så... eller tvinga han till något.

får väl se när du dricker nästa gång, hur det blir. vi har inte festrat tsm än, haaha. kanske vågar man släppa loss lite mer då. men det är typ alltid han som börjar pilla på mig. ja vågar inte ritigt ta initiativ till att bara börja smeka han? för d känn inte som ja får nåt tbx? vet inte varför det blir så.. för jag brukar alltid älska sånt annars och gillar att ge osv.....vet inte vad jag skall göra? stör mig iaf på att han pratar om "slicka o ge" osv men aldrig gör det??? e han osäker eller vad???
  • Zoja

På vilket sätt vill ni släppa loss mer? Vad är det du tycker saknas? Har du sagt till honom att du inte är helt nöjd med erat sexliv? 

• Anonym (nyfiken)

verkar som att många killar inte säger när dom kommer nej eller låter när dom har sex.
    han gilar när jag låter som fan o säger att det gör typ halva jobbet för han haha.. så det är väl väldigt bra antar jag :)

ja alltså han retar ju mig. ja stör mig på det. nästa gång han säger nåt sådant vill jag säga ifrån på något sätt? men vet inte hur jag skall säga ifrån på ett snällt sätt? får väl säga att jag stör mig på att han säger sånt när han aldrig gör det... eller?69an? vet inte ens om han gillar det... jag hatar 69an dock :/ tråkig stälning hehe   

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-07-08 23:11:03 följande:
    Hej allihopa! I dagsläget dejtar jag en kille. Har gjort det i ca 2-3månader snart. Vi är väldigt förtjusta i varandra och jag minns dagen jag först såg honom. Drog tills han direkt. SÅ SNYGG OCH SEXIG blev helt bortom mig haha..  Vi ses några ggr i veckan och brukar alltid ha sex när vi väl ses. Saken är den att han har väldigt ofta stånd i närheten av mig och är "sugen" på mig rätt ofta därtill också ;) Jag älskar att ha sex med han. helt underbart och han är välutrustad med så det är plus i kanten där :) jag har alltid haft stor sexlust och älskar att testa på alla möjliga saker inom sex o samlevnad (förutom analt & sprut i ansikte osv) men utöver det gillar jag presis allt. Samma sak med han.  Vi har diskuterat vad vi gillar och inte gillar osv.. och han gillar allting men hans favoriter är att bli riden. saken är den att jag tycker det e trist att alltid rida... bara rida vanligt... inte kul i längden liksom. vill ge så mkt mer än bara så. vi båda har stor sexdrift och älskar att personen tar för sig och att man får ge. problemet är bara att vi båda två vågar inte släppa loss. jag har sugit han, men har aldrig fått bli slickad. det var 1,5 årsen han gick ner på ngn sist så jag antar att det har med lite osäkerhet att han inte gjort det än för han sääger att han gillar o göra det men att han kanske är lite "ringrostig" just nu. Men hur får jag han att släppa loss lite?? ja har ju också behov av oralt, haha.. lite frusterrande ibland :P och sen villl ja gärna ha lite tips på hur man kan "släppa loss" lite mera också... ställningar, ställen, hur man tar initiativ på ett sexigt sätt osv.. TIPSA MIG OM ALLT NI KAN O VET :D ! tack på förhand! 

hej allihopa!
    inte suttit här på ett tag. så snälla som vill hjälpa mig :) han har nu gått ner på mig eller vad man säger :) han är ju grym, men nu är det jag som är så jäkla seg....jag kommer liksom aldrig. vet inte varför... han ka verkligen sin grej me tung o så... men ja vill liksom att han ska göra på ett speciellt sätt på ett o samma ställe för jag har ganska svårt o komma. har sagt till han lite tips på vad han kan göra osv, så vi får väl se om d går.. vill ju me koma. både han o ja tkr d e synd o trist att ja aldrig fått komma :/ kanske är för tankspridd ve inte.

själva sexet. vi är typ kåta på varanra hela tiden. nykära o allt e underbart. men vi vågar fortf inte släppa loss riktigt med sexställningar osex lite här o var på olika ställen? tips igen tack :D ?? och det här med att han kommer för fort det fortsätter fortf.... han skäms... o ah.... d blir liksom pinsamt för han. vill inte heller ge han lektioner i att hålla sig.. men nåt tips för att få de o vara längre ? :P haha börjar bli lite otålig haha..

Svar på tråden Sextips, tipsa om allt ni kan :)