• 19Angelica83

    Fika sugna nyblivna mammor från Landskrona!

    Hej alla!!
    Jag är en tjej på snart 30 fina år, jag liksom säkert många av er går hemma o myser med våra skatter.
    Mitt hjärta heter Lucas och är snart 4 månader ?.
    Jag söker mammor som är intresserade av att dela tips ideer hur det är att vara nybliven mamma.
    / Angelica & Lucas

  • Svar på tråden Fika sugna nyblivna mammor från Landskrona!
  • alipau

    Hej. Jag är också nybliven mamma, vår lilla pojke tittade ut den 29/7. Har bara bott i Landskrona några månader, hade varit kul att träffa någon som man kan gå promenader eller bara fika i solen med. Jag är 21 och studerar. Hör av dig i pm om du vill träffas nån dag.

  • Nina89

    Hej! Jag skulle gärna vilja träffa andra mammor i Landskrona. Jag har två döttrar, en på fyra år och en liten på sex månader. Hör gärna av er för en fika eller promenad. Bott i Landskrona sedan 2011, trivs bra men saknas umgänge. Det är alltid roligt att göra nya bekantskaper. Jag hoppas att höra av er snart. Med vänliga hälsningar/ Nina

  • Tjillevippen04

    Bor också i Landskrona och har en pojke som är 2,5 månad. Jag är också relativt nyinflyttad och känner ingen mammaledig här och lär gärna känna nya mammor att umgås med på dagarna. 

  • FruFr

    Träffar också gärna lite mammor, har en dotter på 1,5 år. Går nästan dagligen till Rådstugan på öppna förskolan, vi flyttade till LA 1 feb så inte bott här så länge. 

    Så kanske ses där

  • salo

    Bor också i Landskrona! Har en pojk på 4 år och en flicka på 8 månader :) 

  • MammasOliver

    Jag bor också i landskrona, har en son på 5 år. Hade varit kul för både mig och han att komma ut bland barn o mammor haha Drömmer

Svar på tråden Fika sugna nyblivna mammor från Landskrona!