• goteborgemma

50-årspresent till mamma?

Mamma fyller 50 i augusti och jag vill unna henne något extra denna dag. Hon gillar det mesta med mat, skönhet och upplevelser o jag vill verkligen verkligen hitta något som hon verkligen uppskattar. Då jag bara är 22 år och lever på akassa så försöker jag som ni förstår komma undan så billigt som möjligt...bor i Göteborg och har vart lite och kollat på olika sidor på nätet men har inte hittat något bra ännu...

Är det någon som vill berätta vad ni brukar ge er mamma? Var kan jag köpa det isf??

• Svar på tråden 50-årspresent till mamma?
  • Näckrosen

Ordna en spa kväll hemma för din mamma. Laga lite mat, tända ljus, ordna fotbad, ansiktsmask och måla naglar.

Eller provning av något tex choklad, vin, ost, whisky.

Eller presentkort där du lovar att putsa hennes fönster i höst.

Bio/teater-besök med dig.

• goteborgemma
    Näckrosen skrev 2013-07-09 07:09:45 följande:
    Ordna en spa kväll hemma för din mamma. Laga lite mat, tända ljus, ordna fotbad, ansiktsmask och måla naglar.

Eller provning av något tex choklad, vin, ost, whisky.

Eller presentkort där du lovar att putsa hennes fönster i höst.

Bio/teater-besök med dig.

Tack :) Det finns ju några hemsidor som erbjuder och arrangerar sådana vin-, och ostprovningar...ibland kan man till och med hitta keramiktillverkning osv. Har du tips på flera sidor utöver smartbox.se som säljer sådant?? 
  • goteborgemma
    Näckrosen skrev 2013-07-14 15:44:49 följande:
    Presentkorttorget.se och livet.se

Har inte handlat från något. Tycker det är roligare att göra själv.

Tack för tipset...är tyvärr inte estetiskt och pyssligt lagd så önskar köpa direkt från nätet så letar kust nu efter hemsidor som säljer dina förslag! :)

Hittade en en ny sida www.collectiveshopping.se som hade unika saker att både köpa & göra här i Göteborg så det passar ju bra har aldrig testat någon sådan sida förut men med min plånboksnivå blir det nog fler besök där....
Svar på tråden 50-årspresent till mamma?