• stefeliat

Vattenavgång v 19. Ska föda våran ängel trots att den lever.

Jaha, i söndags gick vattnet tidigt på morgonen. Vi åkte genast in och jo visst va de vattnet som gått. Inte en droppe vatten åt bebisen fanns kvar. Den kommet veken överleva i eller utanför mig så trots att jag känner bebis röra sig så ska jag åka in idag och ta de första pillret för att göra kroppen redo för en förlossning. Känner mig så misslyckad!!!! Jag har dock två fina barn sedan tidigare men sorgen över att behöva föda detta syskon utan att kunna fostra det gör ont i heeeela kroppen.

• Svar på tråden Vattenavgång v 19. Ska föda våran ängel trots att den lever.
  • gladadagar

Jag beklagar verkligen TS <3 Du ska verkligen inte känna dig misslyckad, för detta sker utom din kontroll. Stora kramar till dig!

• SIN74

Men du, inte är du misslyckad. Detta är inget du kan råda över. 

Hoppas att du får en fin stund med din ängel. De varmaste av kramar!! 

• Alby

Usch så hemskt, jag beklagar verkligen. Snälla känn dig inte misslyckad. Jag har hört att man ska ta kort med bebisen och ge den ett namn, att det blir lättare att sörja då. Kram

• Lily38

Skickar många kramar till er!! Jag beklagar så väldigt mkt.. <3<3<3

• liv

Jag lider med dig. Vilken stor sorg. Det är hemskt att behöva ta bort ett barn som fortfarande är friskt även om man vet att det inte går att göra annat. Kram!

• Alby

Petra334: kan dem göra det? Ett par veckor till i magen med fvatten så kan ju bebisen överleva utanför magen.

Svar på tråden Vattenavgång v 19. Ska föda våran ängel trots att den lever.