Clearblue digital
Har två missfall bakom mig tidiga missfall i vecka 6 & 5.
Min man & jag är uppställda på kö för IVF start augusti 2013. Men i söndags tyckte jag att jag känt mig trött & konstig & mensen borde kommit den dagen så jag tog ett test. Det visade positivt. Testade med testlagrets sticka & det blev inte jätte starkt streck men helt tydligt & rosafärgat.
Jag tog även två likadana test till för att vara på säkra sidan & samma resultat. Jag känner mig gravid. Jag har molvärk, trötthet som inte jag brukar ha, hungrig & väldigt tunga & ömma bröst.
Förra gångerna jag var gravid tog jag massa tester. Dels för att jag tyckte det var roligt för vi försökt få barn i nästan fyra år & lyckats. Och dels för min oro. Testlinjen har blivit svagare & svagare för varje dag eller inte blivit starkare & sen blivit missfall.
Nu ska jag snart ta ett clearblue digital test. Är livrädd för vad det ska stå.
Jag vet att veckorna kan visa fel.
Och jag vet faktiskt inte när jag hade min ägglossning. Men mensen är regelbunden. Jag har PCO & endometrios så läkaren tror inte ägglossar varje månad.
Enligt uträkningen på familjeliv ska jag vara i vecka 4+3. VAD ska det då stå på clearblue testet 1-2 eller 2-3?
Vad stod det på ert då ni var i samma vecka som jag?
Snälla tacksam för svar.
Är så orolig att detta inte heller ska gå vägen.
Ps, någon mer som känt som hugg i nedre delen av magen ibland samt isande svidande känsla i underlivet ungfär som UVI?