• Anonym (:-()

Onlinepizza.se reklam "lika lätt som att skaffa barn, ungefär. snabbt och enkelt"

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-kJmuc78naE

vet inte vad jag ska säga... blev så jäkla arg och har mejlat onlinepizza och frågat hur de tänkte när de skapade den här reklamen. hur känner ni övriga som har svårt att skaffa barn? jag kände mest att det var en otroligt ogenomtänkt och korkad reklam som hånfullt driver med en stor del av sveriges befolkning. mejla dem gärna ni med... de kan behöva höra att de gjort fel val. fasen vad besviken man kan bli på mänskligheten ibland.
  • Svar på tråden Onlinepizza.se reklam "lika lätt som att skaffa barn, ungefär. snabbt och enkelt"
  • Anonym (pizza)

Är ju kul att kolla kommentarerna.

Lika fort som att få barn...9 månaders väntan på en pizza då eller??? 

• Anonym (Maten)

Konstig reklam. Nu har jag visserligen lyckats på första försöket båda gånger men det är ju verkligen inte det vanligaste. Anmäl på ni som känner er kränkta. De kanske tänker att all publicitet är bra publicitet?

• Stokke

Jätte dålig reklam ! Varken jag eller maken förstår den

• Vanilla ice queen

Det är ju slitsamt av dem. De får massor med extra publicitet pga att reklamen skapar debatt. Doh *himmlar med ögonen*

• Anonym (dumt)

Ja otroligt dumt. Korkad...vet inte hur de tänkte, de flesta får ändå vänta ett par månader, tar låååång tid att få pizza då.

/en som har svårt att bli gravid och snart försökt 2 år

• Litet My

Jag tycker den är skitkul just för att den är så himla korkad och osann, en sån reklam man minns.

• Mael
    Anonym ( ) skrev 2013-07-10 20:14:54 följande:
    www.youtube.com/watch... vet inte vad jag ska säga... blev så jäkla arg och har mejlat onlinepizza och frågat hur de tänkte när de skapade den här reklamen. hur känner ni övriga som har svårt att skaffa barn? jag kände mest att det var en otroligt ogenomtänkt och korkad reklam som hånfullt driver med en stor del av sveriges befolkning. mejla dem gärna ni med... de kan behöva höra att de gjort fel val. fasen vad besviken man kan bli på mänskligheten ibland.

Såg precis reklamen och blev uppriktigt förbannad. Vilket jävla hån mot alla som är ofrivilligt barnlösa och har kämpat i flera år. Usch! Undra om du får något svar? Bra att du mailade. Borde göra det jag med. Kanske ska lugna mig lite först.
  • Curlie

Men... Det är väl isåfall samma sak som att bli förbannad över att se rika människor i tv, om man själv är fattig. Eller se smala människor i tv när man själv är fet. Eller som att bli grinig över BMW-reklamen när man inte har körkort...

• Anonym (håller med)
    Curlie skrev 2013-07-22 16:24:12 följande:
    Men... Det är väl isåfall samma sak som att bli förbannad över att se rika människor i tv, om man själv är fattig. Eller se smala människor i tv när man själv är fet. Eller som att bli grinig över BMW-reklamen när man inte har körkort...

Så sant!
Svar på tråden Onlinepizza.se reklam "lika lätt som att skaffa barn, ungefär. snabbt och enkelt"