• iphone84

Kinesiska kalendern, kolla kön!

www.blimamma.se/forutsag-din-bebis-kon-med-kinesisk-legend.html

Gå in på länken ovan o kolla din bebis..

Kan någon förklara för mig ( e lite trög! )

Jag är 28 idag fyller 29 i dec... blev gravid i januari i år. Skall föda okt 2013.

Vad har jag då enligt den kinesiska kalendern i min mage=)

Pojke eller flicka?? För där står befruktningsålder.... såå ska jag gå på att jag är 28år då jag är från dec eller jag skall gå på 29 då jag fyller 29 i år??

Lite trögt frågat men ändå=)

För de stämde nämligen med min flicka men var lite lättare att kolla... för jag var 23 år när jag blev gravid (aug) ... fyllde år i dec , då 24 år och födde i maj ;) Så det var ju enkelt men inte på denna hehehehehe...

Tack för hjälpen!!!!!!

• Svar på tråden Kinesiska kalendern, kolla kön!
  • Sthlm27

Du får en pojke, du var 28 år vid befruktningstillfället och du blev befruktad i januari

• Emmut

Sthlm27 har helt rätt, enligt befruktningskalendern blir det en pojke :)

Det stämde även på mig :)

• tjockobbe

Enligt kalendern ska jag få flicka, o det stämmer enligt RUL än så länge. Får se om hela 81 dagar! :)

BF 30 september
  • iphone84

Ohhh tackk!!!! Ja vi får se vad det blir... enligt UL i v17 fick jag till svar 85% osäker flicka så vi får se väl se :)))

Blev lite glad nu för jag vill bara ha 2 barn och då en av varje..

Eliten vad menar du?? det stämde endast på en alltså??

• eliten

Ja enligt kalendern så är det fel kön 2 av mina barn :)

• iphone84

Hahahaha ok.. lite roligt... Det stämmer på alla som jag kollat men enligt kalendern så skall min mamma vara en pojke så jag tycker den stämmer ganska bra och jag har kollat på ca 30 pers

• Sebastian72

Herregud va mycket skit folk ägnar sej åt. Finns det nån som verkligen tror på detta?

Svar på tråden Kinesiska kalendern, kolla kön!