• Anonym (rövarblomma)

Ni som har varit tatuerade i mer än 5 år...

Gillar ni fortfarande era tatueringar? Är väldigt nyfiken på detta, hur man ser på sina tatueringar efter ganska lång tid. Brukar man tröttna på dom, eller skulle man kanske valt ett annat motiv idag, eller är ni nöjda med vad ni har? Man ändrar ju ofta sina värderingar i olika skeenden av livet.

• Svar på tråden Ni som har varit tatuerade i mer än 5 år...
  • Jacqueline

Gjorde min första när jag fyllde 15 och är idag 28(29 i sep)...är väldigt nöjd med mina fortfarande även om vissa har behövt en liten touch av ifyllning på senare år det enda jag ångrar är att jag inte gjort större haha har tappat räkningen helt men gissar på att jag har runt 25-30st

• Anonym (En bara)

Jag har bara en tatuering. Den är gjord när jag var 15, är 32 idag. Jag har aldrig ångrat den.

Förstår inte riktigt vad du menar med "Man ändrar ju ofta sina värderingar i olika skeenden av livet"`? Vad är det du tror att folk tatuerat in egentligen?   

• Petrol

Jag gjorde mina första för typ 10år sedan, har dragit på mig en del riktigt fula fylletatueringar också för den delen.

Jag glömmer mest av att de sitter där, så att ångra dem finns inte på kartan, man växer ihop med dem med tiden helt enkelt:)

• Coruscant

Supernöjd med mina, olika svarta motiv som jag gjorde för ca 20 år sedan. Har börjat fundera på flera - sonens namn och kinesiska tecknet för barn att komplettera mitt kinesiska tecken för kvinna. Tänker knappt på att jag är tatuerad. Blir förvånad när folk ser en i handduk och hajar till - tatueringarna sitter så de inte syns med kläderna på.

• Anonym (rövarblomma)
    Anonym (En bara) skrev 2013-07-11 14:45:59 följande:
    ?.. Förstår inte riktigt vad du menar med "Man ändrar ju ofta sina värderingar i olika skeenden av livet"`? Vad är det du tror att folk tatuerat in egentligen?   

Det kanske var lite felformulerat :) Men man kanske inte hade valt samma motiv när man är 30 som när man gör när man är 20 år, men det kanske bara blir som ett minne av en viss del av livet.
  • uttermamman

Har snart 20 tatueringar. Ångrar inte en enda. Jag har gjort dem av en anledning, skulle aldrig falla mig in att ångra dom. Fler tatueringar kommer det bli och jag kommer med största sannolikhet tycka om dem när jag är 60 år också. Även om jag kommer vara skrynklig. Tatueringarna är en del av mig!

• Emy85

Man kör det man gillar den dagen sen tar man konsekvenserna resten av livet,därför tänk innan,det är som mode 1990-talet gällde tribaler alla gjorde som man får leva med,men man kan inte ändra gaddningar efter mode

• Anonym (Lina)

Jag gjorde min tatuering som 15-åring. Är 36 idag. Ångrar absolut inte den. Den är jättefin och det är ett fint motiv. Nu efter 20 år så skulle färgerna kunna fyllas i lite.

• Pissenisse

Jag gjorde min när jag var 18, är 27 nu. Ångrar den verkligen, har gjort tre laserbehandlingar hittills men den är lika stark ännu.
    Ångrar inte motivet, den är fin, tycker inte om tarueringar alls längre.

Svar på tråden Ni som har varit tatuerade i mer än 5 år...