• Anonym (Gift med barn)

Massage - Var går gränsen för otrogen?

Hej allihopa

detta är mitt första inlägg här på familjeliv och jag hoppas få många svar som hjälper mig...

Jag var hos en massör i Malmö som gav mig "avslappningsmassage" som inte var någon massage över gränsen alls utan han var väldigt duktig och proffsig.. Men jag var så nära på att komma hela tiden!!

Är det olämpligt för mig att njuta såhär mycket när varken jag eller han gör några försök att till mer, och jag bara ligger i min egna värld och njuter? Jag tänker inte på honom utanför massagen mer än när han skickar fakturan. Jag blir inte pirrig av honom även om han är trevlig, social och charmig... Men hans händer ger mig en njutning jag inte kan få någon annanstans, oftast genom bara vanlig ryggmassage.  Jag ligger tyst på bänken med ögonen stängda och njuter i min egen värld - är det otrohet? Är det fel?  Hela min kropp säger att det är rätt, men min uppväxt säger att jag inte får njuta av någon annan än min man. 

Hjälp mig!

Fina damen 74    

• Svar på tråden Massage - Var går gränsen för otrogen?
  • viseversa

Ja nu blir inte jag kåt av massage men att det är skönt är väl inte konstigt. Det är väl mycket därför folk går på massage just för att det är grymt skönt? Inget att skämmas för.

• Med Lem

Frågan är om man kunde säga att du i så fall betalar för sexuella tjänster... om det går för dig. Olagligt är det i så fall.

Du kanske ska se om din man kan lära sig?

Skämt åsido. Ta det lugnt. Njut du. Går det så går det. Då byter du till kvinnlig massös.

• engdahl

Inte är vanlig massage otrohet. Skulle han medvetet ge dig erotisk massage, vore det väl en sak men att bara njuta som du gör tycker jag att du bara kan ge dig hän åt.

• Karin74

Tack för svar alla...

Jag har inte kommit på massagen än - men jag skulle kunna komma efter ungefär en timme hos honom...

Jag har aldrig känt såhär hos någon annan massör heller.. men hans massage är något helt speciellt.. Men det är inte riktat mot honom, jag känner inga begär till honom, det är neutral njutning men visst är det av erotiska karaktär...     

• Anonym (Tjej)

Snälla vän...

Jag har jobbat som massör i många år och om jag skulle bli besvärad varje gång jag ser en erigerad penis så skulle man inte orka jobba kvar. Det händer. Mer regel än undantag. (Om man inte gör en idrottsmassage då, för då kvider de av smärta istället). Det är något som får mig att dra på smilbanden, för jag vet att det inte är MIG de går igång på, det är beröringen.

Fördelen för oss tjejer är att det inte syns utanpå lika bra när vi blir upphetsade!
    Skäms inte för det här, det är en naturlig kroppslig reaktion. Våra kroppar är programmerade för att svara på beröring och det är väl något i den här mannen som gör att dina receptorer vaknar till liv. Hans doft, känslan av just hans stil att massera, vem vet? Så länge han och du är professionella och han inte tar i dig på ett opassande sätt så är det ju lugnt.

Jag har haft många manliga kunder som efter ett tag lagt handen på min rumpa och frågat om jag inte skulle kunna tänka mig att "avsluta jobbet". Tro mig, att du ligger och blir lite små-kåt är MIL ifrån något sådant gränslöst.

Fasiken, ha det så kul!

• Anonym (Gift med barn)

Tack fast nu är det ju omvänd situation och jag är kvinna och inte man.... Men ditt budskap kanske fungerar ändå...

• Anonym (Anders)
    Anonym (Gift med barn) skrev 2013-07-11 18:54:49 följande:
    Hej allihopa

detta är mitt första inlägg här på familjeliv och jag hoppas få många svar som hjälper mig...

Jag var hos en massör i Malmö som gav mig "avslappningsmassage" som inte var någon massage över gränsen alls utan han var väldigt duktig och proffsig.. Men jag var så nära på att komma hela tiden!!

Är det olämpligt för mig att njuta såhär mycket när varken jag eller han gör några försök att till mer, och jag bara ligger i min egna värld och njuter? Jag tänker inte på honom utanför massagen mer än när han skickar fakturan. Jag blir inte pirrig av honom även om han är trevlig, social och charmig... Men hans händer ger mig en njutning jag inte kan få någon annanstans, oftast genom bara vanlig ryggmassage.  Jag ligger tyst på bänken med ögonen stängda och njuter i min egen värld - är det otrohet? Är det fel?  Hela min kropp säger att det är rätt, men min uppväxt säger att jag inte får njuta av någon annan än min man. 

Hjälp mig!

Fina damen 74    
    Vad är det här för trams? Du vet ju svaret lika väl som oss andra.

För övrigt är det nog ett tecken på sexuell understimulans om du blir kåt av ryggmassage... ligg lite mer. 
  • Karin74

Anders jag måste nog säga att jag känner mig kränkt av din förolämpande och hetsande kommentar som är skapad utan som helst insyn i mitt sexliv.  Om du tvunget ska veta så är mitt sexliv helt fantastiskt och en person som tvingas skriva något sånt om någon annan med bakom en alias kan med största säkerhet inte komma i närheten av den sexuella prestation som min man kan.

• Deelicious

Tycker din man det är okej? Om inte så ska du ge fan i att gå dit igen.

• Anonym (wow)

hade du varit min kvinna TS så hade jag gärna velat veta och få bli lite delaktig. Det vore fantastiskt upphetsande för mig att få veta att min kvinna fick uppleva en sån njutning fast ändå inom "oskyldiga" ramar.
    Förstår att alla är olika och kanske skulle din man inte alls tänka som jag men om... då skulle det kunna bli väldigt häftiga och sköna stunder när du kom hem. Dessutom skulle du (i mitt fall) inte behöva känna något som helst dåligt samvete eller skuld, bara njuta fullt ut.. gärna hela vägen för min del.

Väldigt upphetsande tanke.   

• Anonym (Anders)
    Karin74 skrev 2013-07-12 17:28:22 följande:
    Anders jag måste nog säga att jag känner mig kränkt av din förolämpande och hetsande kommentar som är skapad utan som helst insyn i mitt sexliv.  Om du tvunget ska veta så är mitt sexliv helt fantastiskt och en person som tvingas skriva något sånt om någon annan med bakom en alias kan med största säkerhet inte komma i närheten av den sexuella prestation som min man kan.
    Varför skriver du anonymt ibland och öppet ibland? Lite förvirrande...
  • Anonym (Gift med barn)

den ändrade sig till mitt namn, jag trodde jag skulle kunna vara anonym hela tiden :(! Kan man ändra det nu i efterhand på något vis?

"Wow", har du någon partner just nu? Skulle vara intressant om någon annan går dit också och se om det blir samma reaktion, då tror jag att jag skulle känna mig mindre skyldig.

• Respekt
    Karin74 skrev 2013-07-12 17:28:22 följande:

Lite väl lättkränkt kanske, men det är ju inne nu att vara det
  • Lillalisa72

Jag blir kåt varje gång! Men så har jag också valt en massör som ger en riktigt skön sensuell massage ...

• Känslan22
    Lillalisa72 skrev 2014-12-14 20:13:00 följande:

Jag blir kåt varje gång! Men så har jag också valt en massör som ger en riktigt skön sensuell massage ...

Var hittar man såna massörer? Vill ge en present till min fru..
  • Anders 386
    Deelicious skrev 2013-07-12 17:33:42 följande:

Tycker din man det är okej? Om inte så ska du ge fan i att gå dit igen.

Hennes man behöver väl inte veta hur hon njuter? Fullständigt onödigt att berätta. Njut istället. Solig 
  • Anders 386
    Anonym (wow) skrev 2013-07-12 17:34:19 följande:

hade du varit min kvinna TS så hade jag gärna velat veta och få bli lite delaktig. Det vore fantastiskt upphetsande för mig att få veta att min kvinna fick uppleva en sån njutning fast ändå inom "oskyldiga" ramar.
    Förstår att alla är olika och kanske skulle din man inte alls tänka som jag men om... då skulle det kunna bli väldigt häftiga och sköna stunder när du kom hem. Dessutom skulle du (i mitt fall) inte behöva känna något som helst dåligt samvete eller skuld, bara njuta fullt ut.. gärna hela vägen för min del.

Väldigt upphetsande tanke.   

Skål Håller med. Min fru skulle också gärna få njuta på det sättet...  Sen får hon berätta för mig eller inte berätta för mig. Jag är ganska säker på att hon INTE skulle berätta. Skrattande  
  • Lisahemlig

Min man hittade en sådan massör här i Stockholm och har bjudit mig på det. Superhäftigt! Dels att min man gav mig denna massage som present. Att han gick med på det så att säga. Men också att få massagen. Så otroligt skönt och upphetsande att få en sensuell massage av en proffsig (och attraktiv) man.

Den här gången följde inte min man med, men när jag berättade om upplevelsen blev han så upphetsad så han har bett om att få vara med nästa gång. Det kommer att bli väldigt spännande och pirrigt.
    Killen heter Jonas och har ett ställe som heter sensuellmassage4u

• en blind vän

Men hans händer ger mig en njutning jag inte kan få någon annanstans, oftast genom bara vanlig
    ryggmassage.  

Händer mig med när hon massören på 45 kg masserar min rygg. Jag njuter mer av bra massage än sex.
    Min särbo fattade vad jag menade när jag bjöd henne på massage. Hon är bara lite svartsjuk Flört.
Svar på tråden Massage - Var går gränsen för otrogen?