Tack för positiva tankar!
Gick in och tittade på din sida, saknar dock lite mer konkret info vad som finns i din bok. Innehållsförteckning vore bra att se tex. Är det bilder före och efter, illustrationer, foton, moodboards exempel? Var på en intervju för en bättre möbelbutik för ett par år sedan där jag skulle ta med en moodboard till intervjun. Jag har ju inte den erfarenheten så trots lite efterspaningar så var det inte rätta knycket kanske? Jag har ju annan kunskap, står ofta och diskuterar färgprover med nördiga målarsäljare tex och är ju bildlärare i grunden mm.
Sökt jobb i många möbelbutiker men fått nej på alla, för gammal, fel utbildning eller vad vet jag. Men nu ska jag köpa svarta plastbågar och klippa håret på trendstället så kanske det går bättre ;)
Letade info om utbildningar e ditt inlägg. Det påverkar ju arbetsmarknaden vilket man är inredare el inredark. Var på slututställningen på Konstfack och skulle GÄRNA söka men har hört att det är svårt att komma in om man är 40+ oavsett hur bra man är. Sedan är det ju inte så kul att vara i mammaålder till alla som går, blir ju lite ensamt, men men. Hur vet man om en utbildning är seriös på inredarsidan? Vimlar ju av halvseriösa alternativ och jag har varken råd eller tid med svammel. Står allt detta i din bok så köper jag den :)