• Anonym (grav)

är det pinsamt att beställa mat nu? gravid:(

äter ständigt sugen, o nu har jag beställt hämtmat är det pinsamt??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-12 01:23
    ingen???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-12 02:14
    tack alla för svaren, =) känns bara lite pinsamt att ringa o beställa mat så sent o sen att ha en sådan sjukt sug..

• Svar på tråden är det pinsamt att beställa mat nu? gravid:(
  • Lindsey Egot the only one

Är du hungrig så ät!

• Anonym (grav)
    Visstfanvilldu skrev 2013-07-12 01:24:22 följande:
    Nej! Smaklig måltid!
    är det normalt ?? känner mig som matmonster(
  • Marie-anne

asch när jag var gravid åt jag jämt kändes det som, dock ej beställde hem, men l
    käka nattmacka jämt! men jag fick tyvärr mf. men om du är hungrig så njut!

• Visstfanvilldu

Normalt? Att äta när man är hungrig är normalt. Att var hungrig när man är gravid är normalt. Dessutom tror jag hämtmats-människorna bryr sig föga. De vill sälja sin mat! Ingen bryr sig om när du äter utom du själv, tro mig :) ät du din mat med gott samvete :)

• Visstfanvilldu

Ps. Jag är också gravid och jag åt korv med mos på sibylla efter bion efter midnatt senast idag! Gott var det! :p

• Tom Araya

Beställde du pizza med salami och extra ost eller största burgaren med extra ost, dressing och pommes, från samma ställe 5 dagar i veckan - Ja, då kan du skämmas. Annars inte.

Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Visstfanvilldu
    Tom Araya skrev 2013-07-12 01:38:19 följande:
    Beställde du pizza med salami och extra ost eller största burgaren med extra ost, dressing och pommes, från samma ställe 5 dagar i veckan - Ja, då kan du skämmas. Annars inte.

Förstår poängen men tycker inte man bör skämmas hur mkt man än beställer. Vad har andra att göra med vad man äter? Och som sagt, de som jobbar på pizzerian vill väl sälja så mkt som möjligt? Hur bra och nyttigt det är med pizza på natten fem dagar i veckan är en annan fråga, haha.
  • Anonym (grav)
    jaghopparhögt skrev 2013-07-12 01:42:35 följande:
    Kan man ens få tag i mat nu?
    onine pizzaa:=) men vet ej om det finns överallt. bor i en stor stad
  • Mamori

De tror säkert att du nattjobbar eller något =)

• Twinisar

Hahahaha den har jag inte ens tänk på.. Jag gick ensam till pizzerian igår på g hem från BM.. Dock åt jag lagsagne men ändå.. Satt helt solo men min stora mage bland alla lunchande arbetare :p tror du måste tänka mindre på va folk anser är rätt o h fel och börja göra det du känner för :p

• Marie-anne

även om jag ej är gravid, skulle jag gärna vilja ha en stor hamburgare nu, men e tyvärr pank!

Svar på tråden är det pinsamt att beställa mat nu? gravid:(