Får du visa fittan för din killes pappa?
Skulle din kille acceptera att du visade fittan för hans pappa? Eller hade han dumpat dig?
Skulle din kille acceptera att du visade fittan för hans pappa? Eller hade han dumpat dig?
Nä fy vad vidrigt, skulle aldrig komma på tanken att visa mig för hans pappa! Varför ska hans pappa se mig mellan benen? Måste han godkänna mitt utseende där så det duger åt hans son eller?
Får och får? Har aldrig frågat! Men varför skulle jag?? Sjukt...!
Jag bestämmer själv vem jag visar fittan för, men sällan jag känner behovet...
Jag har badat naken med mina svärföräldrar, men inte riktigt sett det som att jag "visat fittan" för dom.
Jag som man, anser att min sambo får visa fittan för vem hon vill. Däremot hade jag nog undrat lite extra, om hon kommit och frågat om hon fick visa fittan för min pappa. Ville hon göra det, så var det upp till henne. Om det däremot bara var något min pappa önskat, hade jag däremot sagt nej.
En fråga TS: Varför undrar du?
Har inga sådana önskemål. Inte svärfar heller, hoppas jag!
Nog för att min sambo hade ogillat det, men den som hade tagit mest illa upp hade varit svärfar. Det kallas sexuellt ofredande och är ett lagbrott, även om den som blottar sig råkar vara kvinna och offret är en man.
Varför i hela världen skulle jag någonsin vilja visa fittan för honom? Det är visserligen en ickefråga eftersom svärfar är död, men nej jag tror inte att min sambo skulle uppskatta om jag gjorde det. Och jag skulle aldrig få för mig att visa upp fittan för någon alls, omotiverat.
....är det något med popcorn inblandat?