• Anonym (undrar)

Får du visa fittan för din killes pappa?

Skulle din kille acceptera att du visade fittan för hans pappa? Eller hade han dumpat dig?

• Svar på tråden Får du visa fittan för din killes pappa?
  • tjockobbe

Nä fy vad vidrigt, skulle aldrig komma på tanken att visa mig för hans pappa! Varför ska hans pappa se mig mellan benen? Måste han godkänna mitt utseende där så det duger åt hans son eller?

BF 30 september
  • Anonym (Emelie)

Jag bestämmer själv vem jag visar fittan för, men sällan jag känner behovet...

Jag har badat naken med mina svärföräldrar, men inte riktigt sett det som att jag "visat fittan" för dom.

• Haskel

Jag som man, anser att min sambo får visa fittan för vem hon vill. Däremot hade jag nog undrat lite extra, om hon kommit och frågat om hon fick visa fittan för min pappa. Ville hon göra det, så var det upp till henne. Om det däremot bara var något min pappa önskat, hade jag däremot sagt nej.

En fråga TS: Varför undrar du? 

• Anonym (?)

Har inga sådana önskemål. Inte svärfar heller, hoppas jag!

• Anonym (inte okej)

Nog för att min sambo hade ogillat det, men den som hade tagit mest illa upp hade varit svärfar. Det kallas sexuellt ofredande och är ett lagbrott, även om den som blottar sig råkar vara kvinna och offret är en man.

• keron

Varför i hela världen skulle jag någonsin vilja visa fittan för honom? Det är visserligen en ickefråga eftersom svärfar är död, men nej jag tror inte att min sambo skulle uppskatta om jag gjorde det. Och jag skulle aldrig få för mig att visa upp fittan för någon alls, omotiverat.

Asexuell men lika glad ändå
  • keron
    Anonym (inte okej) skrev 2013-07-13 09:00:50 följande:
    Nog för att min sambo hade ogillat det, men den som hade tagit mest illa upp hade varit svärfar. Det kallas sexuellt ofredande och är ett lagbrott, även om den som blottar sig råkar vara kvinna och offret är en man.

Asexuell men lika glad ändå
  • Anonym (Jack)
    dressyrpiska skrev 2013-07-13 11:59:04 följande:
    ....är det något med popcorn inblandat?
    Hur tänkte du nu? "Visa fittan så får du popcorn?"

Skulle jag visa ballen för svärmor så skulle hon antingen svimma eller behålla fattningen och nypa kulorna med den varma grilltången. Inget av alternativen är bra helt enkelt.
Svar på tråden Får du visa fittan för din killes pappa?