• daved

Bra filmer trekant mmf

Hejsan!

Jag undrar om någon vet och kan tipsa om bra filmer med bra trekant med två män och en kvinna.

I de filmer  jag lyckas komma över tycks det alltid vara två män som utnyttjar en "slyna" medan hon mest har det obekvämt och försöker stå ut. Men det jag vill ha är scener där kvinnan sätts i centrum, kanske även är initiativtagare, och njuter massor av situationen. Jag tycker jag har runt ganska mycket. Har jag haft otur?

Som svar skulle jag föredra förslag på hela filmer. Inte att varenda scen måste vara trekanter, men bra filmer med åtminstone *någon* riktigt bra sådan scen. Föreslå gärna också enstaka porrklipp med en länk om du vet eller ser något. Den ska lämpa sig för både mig och  tjejen.

Hoppas på fina tips! :)

• Svar på tråden Bra filmer trekant mmf
  • 100kgpappa

Det du beskriver är typisk amerikansk porr. Söker du på fransk eller italienskt så brukar det vara mycket mjukare framtoning på det.

Kollar själv mycket på just den typen av scener, och håller med dig till fullo, det ska vara tjejens njutning i fokus, 2 muskelknuttar som spankar och råknullar en liten tjej är bara avtändande.

Brukar hitta mycket trevligt på Xhamster

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Bra filmer trekant mmf