Värsta draggen!
Tänkte förgylla med att berätta om en liten anekdot från förr..
Jag träffade en kille som jag kände mycket för. Vi hade ett stort intellektuellt utbyte så det fysiska var inte nummer ett i början. Men så sakteliga hettade det till och vi hånglade loss några gånger. Mer hände inte och jag kände mig nästan lite förnärmad - tände han inte på mig? Han var rätt kort o så lite tanig och hade tajta jeans o där i hånglet tyckte man väl att man borde känna nåt hårt åtminstone...
Så jag tänkte att ok, ska det liggas så är jag beredd på att han är liten. Kanske därför han inte hade nån brådska, stackarn...Hade förberett mig på att låtsas som att det regnade.
Så kom då kvällen när det hände. Han började slita av jeansen o fram hoppar BOJJOJJOJJOJJOJJNK, JÄVLAR, en helt enorm jävla dragg och hotar knacka på hans grannars golv typ! (hans tak) Fy satan!!! Som en jävla gubben i lådan med spiral i ni vet!
Jag blir så jävla paff att jag utbrister "men SHIT!" Jag var så fascinerad av denna jättesnopp att det blev helt fel. Visste inte vad jag skulle säga. Hade iofs vart helt rimligt att säga att den var stor men bara för att jag satt med så låga förväntningar så kom jag av mig helt.
Jävligt nervös blev jag också av tanken på att trycka in den i mig...hmm hämta en tving och ett skohorn liksom!
Wellwell, han visade sig snart vara tömd på intellektuell utmaning så det rann ut i sanden till slut...men jävlar i min lilla låda vad jag kan skratta åt det där med snoppen ibland....